D
DePlantenMan
Guest
ik heb sinds 19-5-16 taiwan bee garnalen maar ze groeien niet. ook zie ik bijna geen vervellingen wat kan daar de oorzaak voor zijn? gebruik osmose met gh+ en ph is 6. wat is hier aan te doen?
Als je meter in ppm meet heb je een TDS meter. En afhankelijk van de conversie factor van je toestel gaat de geleidbaarheid in �s veel hoger liggen. Een realistische factor is 0,5. Wat dus wil zeggen dat je geleidbaarheid op 510�s zit.DePlantenMan zei:de ppm is 255 en de gh is op dus moet ik weer bestellen.
backplay zei:Als je meter in ppm meet heb je een TDS meter. En afhankelijk van de conversie factor van je toestel gaat de geleidbaarheid in �s veel hoger liggen. Een realistische factor is 0,5. Wat dus wil zeggen dat je geleidbaarheid op 510�s zit.DePlantenMan zei:de ppm is 255 en de gh is op dus moet ik weer bestellen.
Als dit allemaal van de GH+ komt kan het dus goed zijn dat je teveel toevoegt, en je garnalen daarom moeilijkheden hebben met o.a. vervellen.
Wat voor voeding geef je?
) . Deze om precies te zijn. Het is in mijn geval idd wat john zegt: 1,56xTDS = uS PPM. jessicapilon zei:Dan zit je zo rond de 200uS dus Alwin. Dat moet ook prima zijn volgens GP.
Het komt ook niet op 20uS aan lijkt me hoor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.