Taiwanese garnalenbakjes van Seabait


Leuke garnalen John en ik kende ze ook niet al zie ik wel dat ze op verschillende plaatsen al te koop zijn.
 
Mooi mooi mooi.
Ik hoop dat ze het net zo goed doen als de andere die je al hebt en dat je er dus veel plezier aan gaat beleven.

Jij ook bedankt voor de upgrade van onze huidige garnaaltjes, maar vooral weer van de gezelligheid.
 
Ik bedoelde ook nieuw in mijn stelling hoor want de garnalen zelf zie je wel vaker idd.

Is goed Ronald,altijd leuk om jullie over de vloer te hebben!
Hopelijk binnenkort in jouw album ook veel mooie foto's van de garnalen! :deal::foto:;)

Zag laatst in de 60cm een spinnetje die in het mos dat bovenwater uitstak een nest had gemaakt dus ben maar wat gaan snoeien.

20180516_191026.jpg


20180516_192551.jpg


20180517_201156.jpg


20180516_214822.jpg


20180519_215858.jpg


20180519_220854.jpg


20180519_215547.jpg


20180519_202748.jpg
 
Ja dit is beter, javamos in een gootsteen heb ik zelf ook wel;):D
Mooie beestjes heb je toch.
 
Wow, die op de 3e foto is prachtig.
 
pffffffffff vervelend hoor je maakt me jaloers , maar de stelling ziet er dan wel super uit John .
Mooie nieuwe garnalen !!!
 
Bedankt voor de reacties.
Zag net de eerste kleintjes bij de Racoons en moeders heeft gelijk weer een nieuwe lading eitjes.
 
Productief volkje daar zeg in Zeeland:D:thumbs:
 
Dat zijn weer leuke garnaaltjes. Super die foto van de ghost met eitjes waarbij de oogjes duidelijk zichtbaar zijn:thumbs:
 
Ik dacht dat jij de garnalenmeneer was :juggle:


Ja ik ben de en die andere is een garnalenmeneer! ;)

Dat zijn weer leuke garnaaltjes. Super die foto van de ghost met eitjes waarbij de oogjes duidelijk zichtbaar zijn:thumbs:

Echt een gaaf zicht die oogjes idd.
Ben heel blij met ze!
 
Ik vind het helemaal niks om naar te kijken, krijg er pijn van aan mijn ogen :D

Maar zonder gekheid, ik vind het prachtig, je hebt schitterende garnaaltjes! De stelling is al net zo mooi.
 
Prachtige garnalen John en wat een supermooie stelling van 10 bakjes heb je daar staan zeg dikke pluim hoor.
 
Mooi hoor John en die stelling :smitten::D
 
Dat krioelt daar van de supermooie beestjes John,geef eens een ruwe schatting hoeveel je er zitten hebt :)
 
Fantastisch mooi, prachtige foto's ook. Je hebt een mooie collectie zeg!
 
Dank u dank u!

Ik schat zo tussen de 4 en 500 Johnny.
 
Gelukkig is het geen ruwe schatting van John en hij zal er vast niet ver vandaan zitten:D:D
 
John kan er ook niks aan doen dat tellen niet z'n sterkste kant is:sorry::D
 
Stuk voor stuk prachtig!
Wat maak je trouwens mooie foto's. Ga me niet vertellen dat je deze gewoon met een telefoon hebt gemaakt?
 
Bedankt Nicole en Richard!

Zijn echt met mijn telefoon gemaakt hoor Nicole.
Ben er ook heel tevreden over maar als ik nog wat meer geduld zou hebben en met de instellingen speel zouden ze nog mooier kunnen denk ik maar vind het wel best zo.
 
Geel & Rood & Zwart dat zijn de kleuren van onze Belgische Rode Duivels John.;)
 
Bedankt Nicole en Richard!

Zijn echt met mijn telefoon gemaakt hoor Nicole.
Ben er ook heel tevreden over maar als ik nog wat meer geduld zou hebben en met de instellingen speel zouden ze nog mooier kunnen denk ik maar vind het wel best zo.
Nou wil ik weten welk toestel jij hebt (als ik dat vragen mag)
 
Natuurlijk mag jij dat vragen! ;) is een Samsung Galaxy S8.
 
Op de prof stand John?
Prachtige plaatjes weer.
 

Terug
Bovenaan