Taiwanese garnalenbakjes van Seabait


Natuurlijk mag jij dat vragen! ;) is een Samsung Galaxy S8.
Prachtige foto's echt waar. Kan Apple nog wat van leren volgens mij al ken ik de prestaties van hun laatste toestellen niet.
 
Natuurlijk mag jij dat vragen! ;) is een Samsung Galaxy S8.
Ik heb gisteren de Galaxy S9 in mijn handen gehad John prachtig toestel ook en de Iphone X maar das over de 1000 euro.
 
Dankje Ton,nee gewoon de standaard instelling maar er gebeuren wel automatisch dingen... :juggle: ;)
 
Dankje Ton,nee gewoon de standaard instelling maar er gebeuren wel automatisch dingen... :juggle: ;)


Ja schijnt echt goed te zijn vergeleken met andere merken idd Nicole.
Niet normaal wat die toestellen kosten Johnny!

EDIT-Gaat lekker,zit mijn eigen reactie te quoten :stom:
 
Ja schijnt echt goed te zijn vergeleken met andere merken idd Nicole.
Niet normaal wat die toestellen kosten Johnny!

EDIT-Gaat lekker,zit mijn eigen reactie te quoten :stom:
Als je 1 a 2 jaar kunt wachten dan koop je ze voor een veel lager bedrag he John.
Edit: Je bent IMMENS populair hahahahaha.
 
Is tenslotte een foto album ;)

20180620_215822.jpg
20180621_174440.jpg
20180620_221233.jpg
20180620_214917.jpg
20180620_174837.jpg
20180620_220654.jpg
20180620_174737.jpg
20180620_220002.jpg
20180620_221020.jpg
20180620_165332.jpg
20180620_215321.jpg
 
Zeer mooi fotoalbum hoor John en prachtige dieren die stuk voor stuk fotogeniek zijn.:thumbs:
 
Wederom mooie foto's.

Hoeveel garnalen verkoop jij eigenlijk? kan me voorstellen dat je met zoveel bakken & zoveel garnalen regelmatig aan het uitvangen bent voor de verkoop.
 
Bedankt Johnny.

Kan ik hier niet zeggen Richard anders heb ik straks de belastingdienst op mijn dak! ;)
Is zo dat sinds ik de stelling heb mijn garnalen aan het selecteren ben en apart zet om zo weer mooie grote groepen te krijgen van dezelfde variatie zeg maar.
Het verkopen van garnalen is bijzaak hoor want op de eerste plek heb ik ze omdat ik ze leuk/mooi vind natuurlijk en kan er aardig wat houden hier.
 
Prachtige diertjes John.
 
Mooie Zeeuwse fotomodellen ;)
 
Mooie nieuwe aanwinsten he John.
 
Heel leuk om te zien, wat zijn ze prachtig!!! En hele mooie foto’s. Super leuk!
 
Topic tijdje uit het oog verloren:sorry:


Maar de stelling ziet er mooi uit en je hebt prachtige garnaaltjes! Ook de 60cm met al dat mos, prachtig! Voeg je daar nog iets van plantenvoeding ofzo toe?
 
Nog bedankt voor de reacties.
Maakt niet uit hoor Ruben! ;) nee ik gebruik geen voeding voor de planten in de bak.
De mossen groeien enkel zo mooi door het licht,poep en pies van de garnalen.

Afgelopen week aardig wat uitval gehad onder de garnalen in de 60cm helaas maar kan gebeuren,temperatuur was aardig opgelopen.
Ben de garnalen van de 60cm aan het overzetten in de stelling.
Verder de eerste 3 zebra pinto's met eitjes gezien dus dat is ook leuk.

20180730_213412.jpg
20180730_202233.jpg
20180730_190838.jpg
20180730_213509.jpg
20180730_213445.jpg
 
John wat zijn de namen van die 2 supermooie groene planten op foto 1 ?
 
Links is Lomariopsis lineata,lijkt wat op levermos maar is het niet en rechts is normale Javamos Johnny.
 
Links is Lomariopsis lineata,lijkt wat op levermos maar is het niet en rechts is normale Javamos Johnny.
Bedankt John,die denk ik allebei toch ook aan te schaffen samen met wat drijfplanten.
 
Als je naar Middelburg komt mag je het zo meenemen want bakje moet toch leeg en wil het niet allemaal in de stelling proppen!
 
Als je naar Middelburg komt mag je het zo meenemen want bakje moet toch leeg en wil het niet allemaal in de stelling proppen!
Doe je niet aan verzenden ?
 
Zou ook kunnen natuurlijk :!;)
 
Dat kunnen jullie vast beter via de pb bespreken heren:D;)

Mooie foto s weer John.
 
Dag Meneer John :)

Balen zeg dat je zoveel uitval hebt gehad in de 60cm.
Gaat die bak nu helemaal op de schop?
Vond die altijd een genot om naar te kijken.
Maar je stelling is ook erg mooi en ja jouw garnalen...:smitten:

Groetjes Angel.
 
Hey Angel,leuk dat je hier ook bent!
Zeker balen maar is niet anders.
Bakje gaat helemaal leeg en in de opslag oid,was al het plan als de stelling er zou staan hoor.
 
Ja vind het zelf ook jammer maar moet gewoon want staat ook in de weg.
Ga je zelf ook een album beginnen hier met je mooie foto's?
 

Terug
Bovenaan