M
Mondeo
Guest
Mooi plaatje,bedenk wel crypto,s houden niet zo van verplaatsen.
Weet ik, ze kunnen gaan verslijmen, maar bij mij komen ze altijd weer terug ! Zelfs nadat ze helemaal verdwenen lijken te zijn. Ik vind nog regelmatig nieuwe Cryptootjes op plekken waar alleen nog maar wortels in de grond zitten, op de mafste plekken in mijn bak !Mondeo zei:Mooi plaatje,bedenk wel crypto,s houden niet zo van verplaatsen.
Die plek was er al, en ik was eigenlijk nog niet van plan om een aquarium te kopen, maar toen vond ik de bak (met meubel) die er nu staat, voor niet te veel geld, en die paste precies. Die kon ik dus niet laten staan. Ik was toen net begonnen met het lassen van het frame !MarcelPeekel zei:Mooie plek trouwens. Past precies. Ben benieuwd naar het verdere vervolg.
Leuk ! Dan kunnen ze nog ruim mee naar de nieuwe bak ! Fijne kerst trouwens jullie !Mascha&Ivo zei:Garnalenenkreeftendatabase meldt tot wel 6 jaar.
Het zijn allemaal experimentjes voor de plantenkeuze in de grote bak ! Maar het gaat inderdaad best goed.Mondeo zei:Absoluut,en niet de makkelijkste planten bij elkaar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.