Crash Cowboy
Well-known member
Langzaam maar gestaag ...
Dank je. Ik heb net die van jou gezien, en die mag er helemaal wezen !SaskiaP zei:Mooie fris groene bak zeg! 🙂
Succes ! En het houdt ons allemaal van de straat, moet je maar denken !SaskiaP zei:Dank je, maar heb op dit moment wat issues met de alternanthera, dus er zit een kleine verbouwing aan te komen...
Ok, ga ik doen !franketrank zei:Ik zou die glosso nog korter knippen als ik jou was anders blijf je elke week bezig.
Gewoon bijna tot aan het substraat.
Het lijkt misschien zonde maar uiteindelijk groeit het veel mooier terug.
Haha te laat ! Maar maak je geen zorgen hoor, het is allemaal nog oefenen, ervaring opdoen en leren, voor het inrichten van de Grote Bak !franketrank zei:Ja volgende keer he! (straks heb ik het nog gedaan)
Laat het eerst maar teruggroeien 😀
Is een optie, maar ik ben bang dat blanke lak gaat verkleuren ... Klopt dat ?Sterrekind zei:Misschien gewoon in de blanke lak zetten.
Ok dank je !Crash Cowboy zei:Is een optie, maar ik ben bang dat blanke lak gaat verkleuren ... Klopt dat ?Sterrekind zei:Misschien gewoon in de blanke lak zetten.Sterrekind zei:Geen idee, lijkt me niet hoor
En nog een keer dank je ! 🙂Sterrekind zei:mooi filmpje trouwens, prachtig dat felle groen
ik kreeg de tip over 'Hammerite blanke vernis' in een spuitbus.Sterrekind zei:Misschien gewoon in de blanke lak zetten.
Ik ook ! 🙂Elleoj zei:Zo, wat een vorderingen ineens. Vind dat staal erg gaaf worden! Ben erg benieuwd naar het uiteindelijke meubel. 🙂

+1 🙂Mondeo zei:Mooi groen,is niet lelijk![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.