peterdenhaag53
Well-known member
Heel fraai Crash !
benvo zei:Klinkt vast als een soort Dobro? Leo draait zich vast om in z'n graf...
shenkie zei:wauw de bak staat er prachtig bij 🙂
Thanks !peterdenhaag53 zei:Fraai, Crash.
Wow ! Da's wel h��l hoog ... Heb je goed rondgekeken ? Er zijn zoveel mooie bakken hier !!! Maar: leuk om te horen ! Dank je voor het compliment !TonHageraats zei:De bak behoort zeker in de top 10 van dit forum.
Ik ook, en insgelijks vice versa !peterdenhaag53 zei:Graag gedaan, Crash. Vind jouw jungle altijd gaaf om te zien.
Is ook niet zo belangrijk. Er zijn hier echt heel veel mooie aquaria. En vaak is het appels met peren vergelijken.TonHageraats zei:Maar ik laat me niet verleiden om een top 10 te maken, vele bakken hebben wat speciaals op zich zelf.
Top 10 maar? Ik denkt dat de bak zelf in de top 3 behoort...TonHageraats zei:De bak behoort zeker in de top 10 van dit forum.
Maar ik laat me niet verleiden om een top 10 te maken, vele bakken hebben wat speciaals op zich zelf.
Nou, nog even en ik sta 1. 🙂 En dan ga ik naast mijn schoenen lopen.MaestroCygni zei:Top 10 maar? Ik denkt dat de bak zelf in de top 3 behoort...
Het heeft iets voor iedereen. Houd je van planten? Dit is je bak, houd je van variatie wat vissen betreft? Dit is je bak. Houd je van aquascape? Dit is je bak. Tuurlijk houdt iedereen van iets anders maar deze vak heeft wel iets voor iedereen.
Dank je !Ansi zei:Door mijn keuring komt ie in ieder geval, schitterende bak!
Over top 10 bakken gesproken ... Kijk naar die van Peter ! Die staat in mijn top 3.peterdenhaag53 zei:Fraai, Crash.
Thanks !C�dric Vleminckx zei:Je jungle is heel fraai!
Er is nog geen sound. Hij is nog niet klaar. 🙂Leopard zei:Staat er weer (nog steeds) goed bij. Dat stuk roest is ook goed gelukt zie ik. Hoe zit met de sound?
Groeten Leopard
Crash Cowboy zei:Het schema hoe ik denk dat de stroming en de CO2 het beste verdeeld kunnen worden:
![]()
Moet je horen wie dat zegt ! 😉astrid j zei:Dit is ook een van mijn favorieten bak geworden hoor, echt van inrichting tot vissen is het schitterend!!!!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.