Ahhh op die foto ligt een henk haha. Dacht al waar moet ik naar kijken.
@Allen:
Vandaag naar de lfs geweest. Helaas hadden ze de Thor Amboinensis niet binnen gekregen. Hoogst waarschijnlijk komen deze garnalen volgende week binnen, echter wil ik minimaal nog 1 week wachten totdat ik weer iets nieuws ga introduceren.
De caribische gorgoon (wit) en rode montipora plaat met fel paarse poliep hebben het niet overleefd. Vermoedelijk is het water toch te koud geworden tijdens transport. Helaas, maar voor nu ga ik eerst geen koraal meer toevoegen.
De lfs had de Clibanarius tricolor wel binnen gekregen. Echter moest je een microscoop erbij houden om te zien. Van hun heb ik dan ook vier kleine gratis meegekregen. Grote kans dat ze het niet overleven, maar we proberen het.
Twee zijn zo groot als een puntslak of anatoma helena:
DSC02242 by
thedutch29, on Flickr
Ondanks dat de Thor Amboinensis niet hadden zag ik wel een mooie Lysmata amboinensis. Het voordeel van de Lysmata amboinensis is dat ze de bodem schoonhouden, vissen poetsen en als je onderhoud pleegt je handen gelijk ook even meenemen
😉.
De volgende foto van de Clibanarius tricolor heb ik van de week gemaakt. Ik vond hem zelf erg mooi al zeg ik het zelf.
DSC02233 by
thedutch29, on Flickr
Verder heb ik een koppel Amphiprion ocellaris
Amphiprion ocellaris by
thedutch29, on Flickr