Time controller tc 420 hoe zet ik de verlichting helderder ?


Zou daar toch even mee oppassen als ik dit zo lees
  • High-power LED-verlichting - Voor betere plantengroei en met een lange levensduur
  • LED-lichtbalk met aluminium gedeelte - Voor een optimale warmteafvoer
  • Afstandbediening - Aparte bediening van de blauwe en witte LED-lampen
  • Zonsopgang-verlichting - Bij inschakeling zal het licht na 30 seconden op volle lichtsterkte branden
  • Ingebouwde binnenfilter - Gemakkelijk in gebruik en onderhoud
  • Filterkamer - Biedt ruimte voor een optionele combi-verwamer
  • Glazen afdekplaat met stevige transparante klemmen - Ter preventie van springende vissen
  • Uitgebreide gebruiksaanwijzing - Voor een eenvoudige installatie
Denk dat je nu twee regel eenheden wil toepassen en dat gaat niet.
 
Bedankt Liran.

Ik weet hier dus echt helemaal niks van.
Heb een Home 110, dus een blauw en wit LED. Die zitten aan 1 stekker dus heb ik dan maar 1 kanaal nodig?

Maar de om de verloopjes aan de stekker te krijgen moet ik de draad van de stekker toch wel strippen?

o de home is toch 2 knoppen aan de kap? 1 knop voor wit licht en een aparte voor Blauw licht?

Dan weet ik niet of de dimmer hier op werkt.

Maar ik meende te lezen dat dmv die knoppen ook kan dimmen. maar dat weet ik niet zeker.,


Eigenschappen van de Home 110:
  • Modern design
  • Twee kleuren LED: wit en blauw
  • High Power LED uitgerust met handige afstandbediening, dimbaar met aan/uitstand voor bediening met een timer.
  • Zonsopgang-verlichting, bij inschakeling wordt het licht in 30 seconden langzaam sterker.
  • Ingebouwde binnenfilter Aqua-Flow 300
  • Filterkamer biedt ruimte voor een optionele verwarmer.
  • Inclusief acryl afdekplaat
 
Zou daar toch even mee oppassen als ik dit zo lees
  • High-power LED-verlichting - Voor betere plantengroei en met een lange levensduur
  • LED-lichtbalk met aluminium gedeelte - Voor een optimale warmteafvoer
  • Afstandbediening - Aparte bediening van de blauwe en witte LED-lampen
  • Zonsopgang-verlichting - Bij inschakeling zal het licht na 30 seconden op volle lichtsterkte branden
  • Ingebouwde binnenfilter - Gemakkelijk in gebruik en onderhoud
  • Filterkamer - Biedt ruimte voor een optionele combi-verwamer
  • Glazen afdekplaat met stevige transparante klemmen - Ter preventie van springende vissen
  • Uitgebreide gebruiksaanwijzing - Voor een eenvoudige installatie
Denk dat je nu twee regel eenheden wil toepassen en dat gaat niet.
o de home is toch 2 knoppen aan de kap? 1 knop voor wit licht en een aparte voor Blauw licht?

Dan weet ik niet of de dimmer hier op werkt.

Maar ik meende te lezen dat dmv die knoppen ook kan dimmen. maar dat weet ik niet zeker.,


Eigenschappen van de Home 110:
  • Modern design
  • Twee kleuren LED: wit en blauw
  • High Power LED uitgerust met handige afstandbediening, dimbaar met aan/uitstand voor bediening met een timer.
  • Zonsopgang-verlichting, bij inschakeling wordt het licht in 30 seconden langzaam sterker.
  • Ingebouwde binnenfilter Aqua-Flow 300
  • Filterkamer biedt ruimte voor een optionele verwarmer.
  • Inclusief acryl afdekplaat
Hmm zucht is toch echt NL gepost :'(:'(
 
Kan daar niks op verzonnen worden dan? Ik wil echt zo’n mooi verloop en niet plop aan en plop uit..
 
Het is overigens wel zo dat als je de Home 110 verlichting aanzet hij automatisch op volle sterkte gaat.
 
Volgens de gegevens die je overal kan vinden zou hij in ieder een 30 seconden gebruiken om van 0 op volle (licht-)sterkte te komen.
Las ik ook Ben verbaasde me er al over want 30 seconden en dan spreken over zonsopgang :S:juggle:
Weet niet welke grapjas dat bedacht heeft gelukkig gaat het buiten een stuk rustiger :D:Den in de bak natuurlijk ook:D:D
Wat de vraag van Ts betreft
Kan daar niks op verzonnen worden dan? Ik wil echt zo’n mooi verloop en niet plop aan en plop uit..
Alles kan aanpast worden maar dan zul je goed elektrotechnisch onderlegd moeten zijn en de boel uit elkaar moeten halen en dan nog:juggle:
Andere oplossing is om een aparte bv jmb strip er bij te hangen en deze zo in te stellen dat deze de zon opkomst regelt voor dat de hoofd verlichting aangaat
 
Enter - Up - Enter - Enter
Waarden aanpassen met Up/Down en dan weer Enter
 

Terug
Bovenaan