Haha ja het is zeker een verschil. Hieronder zie je een foto hoe we m zondag hadden ingericht , op advies bij de intratuin vandaan. Schaam mij nu een beetje maar was gelukkig op tijd dus kan er ook wel een beetje om lachen.
Bekijk bijlage 264517
Schamen is nergens voor nodig, wetende dat zeker 70% van de 20.000+ leden hier ooit zo zijn begonnen.. Schaam mij nu een beetje maar was gelukkig op tijd dus kan er ook wel een beetje om lachen.
Welke een Dennerle nanocube?Alleen.... nu heb ik vanmiddag mijn oog laten vallen op een nano cube! Veeeeeuuull mooier dan degene die ik
Alleen.... nu heb ik vanmiddag mijn oog laten vallen op een nano cube! Veeeeeuuull mooier dan degene die ik nu heb!
Ook 30 liter.
Kan ik het makkelijk overzetten denken jullie? Dit is meer dat het mooier bij Mn huis past i.p.v. deze witte lelijke bak haha
Heb hier 30 euro voor betaald dus manlief ziet me denk al aankomen.
Maar, is dit niet goed?
Daar zit een filter enz bij bij die nano cube , en hoe doe ik het met Mn planten?
En als ik m ga omgooien , hoe doe ik dat precies?
Zal ik er nieuw water in doen? Of het water in een emmer en dit dan weer in het nieuwe aquarium ?
nieuw Zwart wat goedkoper grind kan halen neem ik dat wel!
Die witte vlakjes zijn niks, lijkt op de foto alsof het in Mn bak hangt maar er zit een los klepje in het midden van de klep dus is weerspiegeling denk ik
Kan ik ook iets zoals dit nemen? Ik vind dat qua kleur mooier en is ook 1 kleur i.p.v. 2 kleurig wat ik nu heb
Bekijk bijlage 264523
Bekijk bijlage 264524
Bekijk bijlage 264525
Tja, als je alles nog hebt waarom inderdaad niet leeg en weer terug naar de winkel? Levert je wss meer op dan verkoop via mp, zal je er denk ik niet zo heel veel voor krijgen.@Kjell.. ja hij draait nu al paar dagen maar dat is niet zo erg.
Ik verkoop de bak wel want die is gloedje nieuw met die biorb spullen erbij! Compleet setje ;-) kan ik iemand miss weer blij mee maken
Weet niet of dat mag hier?
Ben er ook echt heel erg blij mee en ziet er veel beter uit! Vind dit ook echt veel mooier staan.
Erg mooi al zeg ik het zelf.
Morgen idd 7 uurtjes per dag. In de avond en nacht gaat hij sowieso uit.
Nu nog geduld en zoeken naar een mooie betta!
Wat voor aquarium heb jij eigenlijk en vissen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.