Heb nog wel wat (veel) manoeuvreerruimte over hoor.Grof geschut ingezet dus 😀
https://www.onlineaquariumspullen.n...Wge7ARTEe3P4jOiLFRSfB1U8f5Cr0dwN6lWCfgP8nzNGeHoe werkt zo’n oxidatior? Ik ken waterstofperoxide wel als spot behandeling, maar niet door de hele bak heen.. helpt dat ook? Is dat niet schadelijk voor je dieren?
Een hele mooie compositie qua kleuren 👍Zo een goed weekje verder en enkele alg pluk sessies + zachte snoeibeurt .
Met oude T5 balkjes vermogen 300watt x max 85umen/l = theoretische 25000lumenMooi met die kleuren Rinzo en hoeveel lumen heb je daar overdag ook alweer boven?
Thanks hoor, nu de algjes verder terugdringen met goeie plantengroei.Een hele mooie compositie qua kleuren 👍
Ook bij de Salifert PO4 druppeltesten zijn hoge waardes lastig aflezen, hoewel deze naast de waarde 2 ook nog een 5 heeft.waterwaardes gemeten
Het is vooral een indicatie dat er voldoende po4 aanwezig is voor me , indien ik een betere bepaling van de (hoge)po4 waarde wou zou wensen is er mogelijkheid om 50% aquariumwater te verdunnen met 50% demi water en de dan gemeten waarde te verdubbelen.Ook bij de Salifert PO4 druppeltesten zijn hoge waardes lastig aflezen, hoewel deze naast de waarde 2 ook nog een 5 heeft.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.