J
Jelle79
Guest
Hallo allemaal,
Deze week is hij dan eindelijk binnengekomen, mijn 200L bak.
Vriendjelief schrok een beetje, moest gelijk beloven om niet later nog een grotere bak aan te willen schaffen.
Op dit moment bezit ik een 54L bakje met:
10 Rasbora Maculata
2 Ancistrus
tig Crystal Red garnalen die maar blijven doorgaan.
Deze bezetting wil ik zoiezo meenemen in mijn nieuwe bak.
Zat aan een Aziatische gezelschapsbak te denken met dan nog een groepje Chinese danio's erbij en een harempje betta's.
Maar zo ver ben ik nog lang niet.
Aquarium is getest op lekkage en gelukkig waren die er niet. Gisteren een leuk achterwandje gekocht die komende weer met speciale aquariumkit gaat worden.
Pomp heb ik nog een Eheim Ecco pro 2233.
Binnenkort op zoek naar bodembedekking, maar ik ben er nog niet uit een donkere, lichte of toch zand?
En mooie stukken hout natuurlijk. Mag dit buiten het water uitsteken of gaat dat dan rotten/schimmelen?
Ik ga proberen jullie een beetje op de hoogte te houden en tips en adviezen zijn altijd welkom.
Aquariumpje nu.
Linkerkant met hout en paar visjes.
Gezinsuitbreiding! 🙂
De gebroeders Ancistrus.
Kastje staat inmiddels helemaal, hier nog in opbouw.
Gevuld met water en afwachten.
De nieuwe achterwand die erin komt, hopelijk krijg ik die lijn een beetje weg en anders plantje ervoor. 😉
Deze week is hij dan eindelijk binnengekomen, mijn 200L bak.
Vriendjelief schrok een beetje, moest gelijk beloven om niet later nog een grotere bak aan te willen schaffen.
Op dit moment bezit ik een 54L bakje met:
10 Rasbora Maculata
2 Ancistrus
tig Crystal Red garnalen die maar blijven doorgaan.
Deze bezetting wil ik zoiezo meenemen in mijn nieuwe bak.
Zat aan een Aziatische gezelschapsbak te denken met dan nog een groepje Chinese danio's erbij en een harempje betta's.
Maar zo ver ben ik nog lang niet.
Aquarium is getest op lekkage en gelukkig waren die er niet. Gisteren een leuk achterwandje gekocht die komende weer met speciale aquariumkit gaat worden.
Pomp heb ik nog een Eheim Ecco pro 2233.
Binnenkort op zoek naar bodembedekking, maar ik ben er nog niet uit een donkere, lichte of toch zand?
En mooie stukken hout natuurlijk. Mag dit buiten het water uitsteken of gaat dat dan rotten/schimmelen?
Ik ga proberen jullie een beetje op de hoogte te houden en tips en adviezen zijn altijd welkom.
Aquariumpje nu.
Linkerkant met hout en paar visjes.
Gezinsuitbreiding! 🙂
De gebroeders Ancistrus.
Kastje staat inmiddels helemaal, hier nog in opbouw.
Gevuld met water en afwachten.
De nieuwe achterwand die erin komt, hopelijk krijg ik die lijn een beetje weg en anders plantje ervoor. 😉