Tropisch regenwoud van Fozzy


Prachtig om te zien, Albert! Dit heb je erg mooi in elkaar gezet. Geweldige dieren.
 
Even de telefoon een kwartslag gedraaid, in landscape.   ;):)Je handtekening gevonden. En nu volg ik je topic. ff lezen, reuze benieuwd naar het terrarium.
 
Hi. Heb het topic helemaal doorgenomen. Ik sluit me aan bij de anderen. Een prachtig opgezet terra met leuke bewoners en interessante technische gadgets. Leuk om ook de extra variant in bakken te zien.
 
Etenstijd. Op jacht om verse fruitvliegjes te happen.

9DF60067-E58C-4A34-9558-F7AF25A4E135.jpeg
 
Geef je die dagelijks Albert?
Nee John, ik sla ook wel eens een paar dagen over. Dan doe ik er daarna wat extra in.
ik zou ze ook in een petri schaaltje kunnen doen met een stukje fruit. Dan kun je beter zien wanneer ze niks meer hebben.
 
Wat ziet het er mooi natuurlijk uit met de mos Albert.
 
Prachtig, Albert. Mijn vrouw was zelfs onder de indruk, en die heeft niet veel met terraria
 
Het is lastig te zien zo op de foto, is het alleen een klein stukje mos op de bodem? Het ziet er mooi uit maar kan voor voetrot zorgen. Beter is het om een laag droge bladeren op de bodem te hebben, maar misschien heb je dat in de rest van het terrarium wel.
 
Het mos ligt inderdaad niet overal, maar een klein deel langs het waterbakje. De rest zijn idd eikenbladeren die ik om de paar weken vervang.
 
Gaat lekker deze bak van jou! :thumbs:
 
Wow! Ziet er erg goed uit Albert.
 
Kikkervisjes. Wat leuk!

Weet je wat je die zoal moet voeren??
 
Kikkervisjes. Wat leuk!

Weet je wat je die zoal moet voeren??
heb al ff een appje gedaan naar de kweker. En net antwoord gekregen. Visvoer of tadpole voer (larvenmix) uit zn webshop.
 
Laatst bewerkt:
Zou toch wel heel leuk zijn he? Een mini kikkertje.
 
Wat ontzettend gaaf!
 
Jonkies groeien aardig door. Geregeld ff wat
Water verversen met een grote spuit. Een vd ouders komt geregeld ff polshoogte nemen. Ben voornemens om de inrichting te veranderen door iets met waterval of zo te maken. Maar dan zal de bodem er dus uitmoeten. We gaan t zien.

FB9E1C38-EDDD-4A87-8938-162F9060E168.jpeg
24F7294B-0325-4F61-887B-DE2AA851AA3F.jpeg
 
O leuk aantal en mooi om dat kleine grut te zien opgroeien.
 
Schitterende kikkertjes deze.
Ze doen toch niet aan broedzorg? Wel?

Had eigenlijk verwacht dat ze hun eigen jongen in een vroeger stadium wel opgegeten zouden hebben.

Ik duim voor je dat dit spul groot wordt!
 

Terug
Bovenaan