Tropisch regenwoud van Fozzy


Ik vind beide filmpjes erg mooi Albert!
 
Leuke video Albert en zelf vindt ik dat watervalletje ook erg leuk in je bak.
De kikkertjes zijn dr ook blij mee zo te zien, heb er wel een ander pompje in gezet. De originele gaf niet veel water. Dus via Conrad een wat krachtiger versie gekocht.
 
Leuk filmpje, kruisen die 2 soorten niet met elkaar?
Nee, het zijn verschillende rassen. Als je er een andere tak van de Dendrobates bijzet is de kans op kruisen wel aanwezig.
 
Gefaschineerd zitten kijken naar dit filmpje. Het wordt steeds leuker :smitten:
 
De vliegjes kweken als een malle en dat bij amper 20 graden in de bijkeuken.
08B78DF6-3B8A-47A8-A398-5FD957B0E131.jpeg
3EBE38A8-07BF-4C94-A491-6D9A6FF5482B.jpeg
 
Schitterend! Prachtige beestjes en een hele mooie setup met planten en waterval.
 
Wat geweldig om te zien, wat zijn ze ook snel joh met het vangen.
 
Wat geweldig om te zien, wat zijn ze ook snel joh met het vangen.
Ja, je ziet ze niet happen zo snel gaat het. Als je goed kijkt zie je dat ze trillen met hun tenen. Denk om de vliegjes tot bewegen aan te zetten. Ze happen meestal alleen op bewegend spul lijkt wel.
 
Ja, je ziet ze niet happen zo snel gaat het. Als je goed kijkt zie je dat ze trillen met hun tenen. Denk om de vliegjes tot bewegen aan te zetten. Ze happen meestal alleen op bewegend spul lijkt wel.
Nog eens gekeken. Ik zie het inderdaad, zowel dat trilllen met de tenen en het jagen op dat wat beweegt. Ook heel bijzonder hoe dit kikkertje eerst goed kijkt wat hij allemaal voor zich heeft voordat hij hij echt op vangst gaat.
Kunnen ze goed samen eten?
 
Begint ook erg goed te groeien allemaal :thumbs:
 
Dit is te zien in een fotorolkokertje......:oops: beetje onduidelijk maar lijkt op kikkerdril.

27929EA3-EBA5-4E27-ABCB-8EBBE174813C.jpeg
 
Leuk uitbreiding, laat je het gaan of doe je het weg?
 
Wat enorm gaaf. Hebben ze de eitjes in het kokertje gelegd???? Nee toch.
 
Wauw, super gaaf om te zien! Dit wil ik nu ook (ooit..)! :D

Complimenten!
 
Wat een tekening en glans <3
 
Mooi plantje Albert. wat leuk om te zien dat dit kikkertje gelijk de boel komt inspecteren.
Gaan die ook in de koker van de plant liggen als er water in staat? Wel eens gelezen dat er kikkers zijn die dat doen, maar ik heb geen idee welke.
 
Mooi plantje Albert. wat leuk om te zien dat dit kikkertje gelijk de boel komt inspecteren.
Gaan die ook in de koker van de plant liggen als er water in staat? Wel eens gelezen dat er kikkers zijn die dat doen, maar ik heb geen idee welke.
Is mij nog niet opgevallen dat ze erin gaan klimmen
 

Terug
Bovenaan