Tropisch regenwoud van Fozzy


En zo ziet de bloem er vanmorgen uit.
E7D95B79-DF7A-4FE3-A84A-7A1F8107B3E9.jpeg
 
Oh leuk! Ik kan niet wachten op de foto's!
Kun je zien wat man/vrouw is?
Je zou het moeten kunnen zien aan de hechtschijfjes aan de vingers, die zijn bij de mannetjes wat groter, maar het grootste onderscheid is dat de mannetjes een trillend geluid (fluiten) laten horen als baltsroep.
 
Die linker pot zal straks goed gevuld zijn zo te zien (y)
Heb nu een paar potten staan maar heb ze toch maar verplaatst naar de gangkast, die lucht die eraf komt 🤢. Met 1 potje viel het mee maar nu met een paar van die potten.....
De linkerpot staat ook een weekje langer. Ze staan hier in de bijkeuken en het geurt wel wat ja. Gelukkig gaat de buitendeur geregeld open.
 
Leuk spul hoor, maar fluiten dat het kan :O

heb meerdere mannetjes bij elkaar gehad, en dat ging flink tegen elkaar in soms.
Rustig avondje op de bank kan je dan vergeten XD

Ooit op een dag ook maar weer een paludarium opzetten denk ik
 
Hoe haal je die dan uit de pot want ik denk dat die weg zullen vliegen toch?
Dit zijn niet vliegende fruitvliegen, die zijn zo gekweekt dat de vleugels niet werken... er kan natuurlijk een keer een misser tussen zitten.
je schud ze gewoon in een andere bus en bepoedert ze dan met vitamines voor de kikkertjes.

 
Prachtige kikkers Albert.

Die combinatie van tropische planten (welke op zich al heel mooi zijn) en die zeer mooie kikkers, maakt het geheel wel heel aantrekkelijk om naar te kijken.
 
Is een mov bestand met iPhone opgenomen en rechtstreeks geplaatst. Moet dus blijkbaar toch anders.
Ik had het nog even ge download, maar het koste een hoop klikken om weer terug te komen :DD, maar soms moet je wat proberen.
 
Ik had het nog even ge download, maar het koste een hoop klikken om weer terug te komen :DD, maar soms moet je wat proberen.
Ik zal m wel even via YouTube hier plaatsen, dan weet ik zeker dat hij te zien is. T zijn wel klauteraars deze soort. Grappige beestjes. Maar je moet alles wel goed afsluiten, anders zie ik een Houdini act.
 
Ik zal m wel even via YouTube hier plaatsen, dan weet ik zeker dat hij te zien is. T zijn wel klauteraars deze soort. Grappige beestjes. Maar je moet alles wel goed afsluiten, anders zie ik een Houdini act.
Dat zou dan wen weekend jagen worden :DD
 
Schitterend wat een leuke beestjes, nu de bak nog even laten vol groeien denk ik.
 

Terug
Bovenaan