W
w3bcr4wl3r
Guest
Haai 🙂
Zou er graag in de rio 400 een nieuw visje bij willen. Koppeltje of een harem.
Een visje met niet al te hoge eisen en vredelievend.
Wat zit er nu in:
5 x Corydoras Panda - worden er 12 als de kleintjes het allemaal redden.
9 x roodkopzalm
20 x Pristila maxilaris
1 x pleco en 1 x ancistrus.
Lading garnalen ( bruine soort en vuurtjes )
10 x anatome helana's dus geen slakkeneters 🙂
Waterwaarden, laatste keer gemeten:
PH: 7
KH: 6
GH: 9
Fe: 0.25
Po4: 1
No2: 0
No3: 10
Co2: 23
Temp: 23
Zoals ik al zei, liefst een koppel of 1m 2-3 v maar niet groter. Ook liefst een wat grotere vis, de eye catcher in de bak.
Zelf heb ik nog geen idee al lijkt me de Laetacara dorsigera / Laetacara curvicep zoals al eens aangegeven door Ivo een mooie keuze. Weet alleen niet of mijn lfs em heeft en bestellen heb ik geen geduld voor 🙂
Want das bestellen en Q - periode, want ja.. die van mij doet daar aan. En dan moet ik 3 weken wachten 🙂 Liever iets wat al in zijn bakken zit en de Q periode heeft gehad, vandaar meerdere opties graag 🙂
Zou er graag in de rio 400 een nieuw visje bij willen. Koppeltje of een harem.
Een visje met niet al te hoge eisen en vredelievend.
Wat zit er nu in:
5 x Corydoras Panda - worden er 12 als de kleintjes het allemaal redden.
9 x roodkopzalm
20 x Pristila maxilaris
1 x pleco en 1 x ancistrus.
Lading garnalen ( bruine soort en vuurtjes )
10 x anatome helana's dus geen slakkeneters 🙂
Waterwaarden, laatste keer gemeten:
PH: 7
KH: 6
GH: 9
Fe: 0.25
Po4: 1
No2: 0
No3: 10
Co2: 23
Temp: 23
Zoals ik al zei, liefst een koppel of 1m 2-3 v maar niet groter. Ook liefst een wat grotere vis, de eye catcher in de bak.
Zelf heb ik nog geen idee al lijkt me de Laetacara dorsigera / Laetacara curvicep zoals al eens aangegeven door Ivo een mooie keuze. Weet alleen niet of mijn lfs em heeft en bestellen heb ik geen geduld voor 🙂
Want das bestellen en Q - periode, want ja.. die van mij doet daar aan. En dan moet ik 3 weken wachten 🙂 Liever iets wat al in zijn bakken zit en de Q periode heeft gehad, vandaar meerdere opties graag 🙂