RoyK
Well-known member
- Lid geworden
- 25 april 2017
- Leeftijd
- 50
Beste aquarianen,
Binnenkort gaan wij verhuizen naar een huis 10 km verderop.
Ik heb een flink beplante Rio 240 met twee scholen Pristella's en Keizertetra's. Een koppel diamantgoerami's. 3 microgeophagus altispinosa's, wat otocinclussen en een grote algeneter.
Ik ben nu aan het verzinnen hoe ik het kan aanpakken en op zoek naar goede ideeén.
Ik ben een aantal opties aan het uitzoeken.
1) alles ineens over (kwaliteit water, filter stressvol voor vissen.
2) Tweede hands aquarium aanschaffen en in het nieuwe huis laten indraaien daarna de vissen tijdelijke daarin en dan het eigen aquarium overbrengen.
3) Bij iemand de vissen onder brengen en na twee weken weer ophalen.
4) De vissen weg doen en met een nieuw bestand beginnen.
Ik ben echt op zoek naar het gunstigste en ben benieuwd hoe jullie dit ooit hebben aangepakt.
En zijn er bedrijven/winkels die een tijdelijke vis opslag aanbieden?
Ik hoor graag van Jullie!
Binnenkort gaan wij verhuizen naar een huis 10 km verderop.
Ik heb een flink beplante Rio 240 met twee scholen Pristella's en Keizertetra's. Een koppel diamantgoerami's. 3 microgeophagus altispinosa's, wat otocinclussen en een grote algeneter.
Ik ben nu aan het verzinnen hoe ik het kan aanpakken en op zoek naar goede ideeén.
Ik ben een aantal opties aan het uitzoeken.
1) alles ineens over (kwaliteit water, filter stressvol voor vissen.
2) Tweede hands aquarium aanschaffen en in het nieuwe huis laten indraaien daarna de vissen tijdelijke daarin en dan het eigen aquarium overbrengen.
3) Bij iemand de vissen onder brengen en na twee weken weer ophalen.
4) De vissen weg doen en met een nieuw bestand beginnen.
Ik ben echt op zoek naar het gunstigste en ben benieuwd hoe jullie dit ooit hebben aangepakt.
En zijn er bedrijven/winkels die een tijdelijke vis opslag aanbieden?
Ik hoor graag van Jullie!
Maar met dat water verhaal.