1. Bezoekt u onderstaande sponsor om onze server in stand te houden?

Verlichting spreiden

Discussie in 'Verlichting' gestart door Guppy101, 12 nov 2017.

View Users: View Users
  1. TS
    TS
    Guppy101

Guppy101

Lid geworden:
    9 jul 2017
    Hier een videoke van de tc420 in actie

Hopelijk kunnen mijn lichten dimmen. Ziet er gaaf uit. Ik heb wel enkel maar wit licht maar die rgb leds staan op mijn verlanglijstje :D

Nekko vindt dit leuk.
  2. Nekko

Nekko

Lid geworden:
    26 okt 2015
    mooie lamp super gaaf en wss prijzig :deal:

3. TS
    TS
    Guppy101

Guppy101

Lid geworden:
    9 jul 2017
    Nog een vraagsgke

Eens die tc 420 geprogrameert, moet de computer aansgesloten blijven? Of onthoud die controller de programmatie?

4. TS
    TS
    Guppy101

Guppy101

Lid geworden:
    9 jul 2017
    Geen idee, ik heb van alle prijzen al gezien.

Vraag mij af welk lamp dit is. Meschien een die zelf gemaakt is? Is alleszins super.

Nekko vindt dit leuk.
  5. Honeybadger

Honeybadger

Lid geworden:
    11 mei 2016
    Nee hoor,
    je schrijft eerst de programma's op je computer. Dan sluit je de Tc even aan en zet ze over (alle verschillende lichtprogramma's die je hebt gemaakt in één actie, de TC overschrijft altijd al de vorige programma's bij aanpassing via laptop).
    Dat duurt letterlijk een paar seconden en de laptop mag er terug af.
    Je kan vrij veel programma's uploaden op de tc zodat je dan achteraf kan zappen tussen de programma's.
    Ik heb er bvb een vijftiental cycli op staan (met verschillende duur = één van 7u, één van 7u30, één van 8u, 8u30, 9u, 9u30. Dezelfde nog eens met andere lichtsterkte, dan ook nog een stand die continu 50% geeft om te gebruiken bij onderhoud onafhankelijk van de tijd, en zo kan je er nog wel een paar bedenken.

Dan moet je maar één keer de programma's schrijven en kan je naderhand puur via de tc wat wijzigingen op maat doorvoeren.
    Ik heb namelijk geen windows computer en op apple werkt het programma niet...

6. TS
    TS
    Guppy101

Guppy101

Lid geworden:
    9 jul 2017
  7. benvo

benvo

Lid geworden:
    28 mei 2014
    De controller van JMB werkt op de stuurstroomkabel van een JMB balk. Middels Puls Widt Modulatie (PWM) via de, aparte, gele draad. TC420 stuurt via de mindraad middels PWM een analoge stuurspanning. Niet hetzelfde "bakje" dus! De controller die JMB voor RGB balken gebruikt is wél vaak een TC420, hetzelfde bakje dus.