Ik heb hetzelfde aquarium en een groot aantal van de soorten, die je noemt.
De Boraras Brigittae en Maculatus zijn volgens mij geschikt. Ik heb zelf de brigittae en dat zijn erg leuke visjes. Wat ik dan wel zou doen, is er b.v. garnalen bij zetten om te zorgen dat er geen voedselresten op de bodem blijven liggen.
De Corydoras pygmaeus is ook een leuk visje. Ze voelen zich wel fijner in een grotere groep (b.v. 10) en zwemmen veel meer in het midden van het aquarium dan andere corydoras soorten. Je moet van deze soort alleen niet verwachten dat ze het eten opeten, dat op de bodem blijft liggen (daar ben ik de mist mee ingegaan), want ze zijn veel minder grote vreetzakken dan andere cory's. Ik heb zelf panda's in dit aquarium gehad. Ik vond ze beter passen bij de brigittae's wat betreft het voer (met panda's blijft er echt geen kruimeltje voer meer over op de bodem), maar ze worden wel een stuk groter dan de pygmaeus.
De Pseudepiplatys vind ik lastig. Ik heb ze oorspronkelijk voor dit aquarium gekocht, maar ik heb ze al vrij snel naar mijn 80cm aquarium verhuisd. Ze kunnen elkaar soms flink najagen, zeker als je meerdere mannen hebt (al kunnen sommige dames er ook wat van). Dan kunnen ze in een klein aquarium eigenlijk geen kant op, wat behoorlijk stressvol kan zijn.
Op dit moment heb ik in mijn panorama 60 een grote groep Crystal Red garnalen zitten, samen met een schooltje Boraras brigittae (en nog wat baby corydoras panda, maar dat is tijdelijk). Deze combinatie vind ik persoonlijk erg leuk voor dit formaat aquarium. Ten opzichte van een bestand met b.v. 2 of 3 vissoorten, is er door de garnalen toch flink wat meer bedrijvigheid en het zijn uitstekende helpers bij het onderhoud.
Qua aantallen zit je trouwens bij het laatste voorstel behoorlijk aan de te hoge kant. Ik had 8 panda's en dat vond ik eigenlijk al veel (daarom hebben ze nu een 80cm aquarium). Met de Pseudepiplatys is 12 volgens mij ook veel te druk. Het aantal Borarasjes is wel goed.