Vision 180 van maliejane


Bedankt :D

Ook gelijk maar weer een update. Plantjes doen het beter sinds ik fosfaat en nitraat toevoeg, maar moet bijna dagelijks wel wat planten opnieuw planten.. Mijn ancistrus woelt ze denk los. :juggle:

Maar ook nog leuk nieuw :D Ik heb minstens twee jonge sewellia's. Dus ik dacht :foto: maar daar zijn ze eigenlijk nog wat klein voor... Gok ze nu op 3mm. Hier de best gelukte foto:
20180610_121625.jpg


En als ik dan toch bezig ben gelijk even een vergelijkingsfoto :D Boompje staat even apart en laat ik nu javamos op groeien.

Vergelijking week 4,5 en 8,5.png
 
Gaaf zeg die kleine sewelia!
 
Dank je! Vind het ook echt geweldig :D ze hebben ook beide een favoriet plekje dus kan ze vrij makkelijk vinden. 2 mogen ook blijven als ze het overleven. Mocht ik er meer krijgen wordt de rest verkocht
 
Weer even update :D mn 2 baby visjes doen het nog steeds super. Zie ze dagelijks en worden al wat ondernemender. Verder heb ik mijn oude lampen weer opgehangen omsat ik het vermoeden kreeg dat mijn licht de oorzaak was van de slechte conditie van mijn planten. Na 1 dag werden mijn planten alweer mooi groen en mijn nieuwe planten laten meteen rood zien. :rolleyes: dus blijf nu deze gebruiken en doorsparen voor een multilux systeem met controller.

Nu nog twee fotootjes :foto: let niet op de komkommer met sateprikker :oops:
20180612_201005.jpg
20180612_200738.jpg
 
Foto update :foto:

Overzicht.jpg
Ancistrus.jpg
ringbandsnoekje.jpg

En mijn cory met één van de jonge sewellia's:
Fliepje.jpg
 
Mooie foto's,moest ff zoeken naar het kleintje maar toch gevonden rechts achter de Corydora! ;)
 
Ja hij/zij zat wat verstopt xD heb er nu 3 in mijn bak. 2 van ongeveer 1cm nu en 1 van 0.5cm. Geen idee hoeveel er nog verstopt zitten :D met garnalen hetzelfde.. begonnen met ongeveer 50 en zie er nu vaak ongeveer 3 en 1x zag ik er 7 tegelijk. Ze zijn er dus nog en zie ook verschillende grootes en tinten, maar hoeveel ik er nu heb :S ze zijn echt meesters in verstoppen :juggle:
 

Terug
Bovenaan