Vivarium 2022


Ik wil er zeker heen. Eigenlijk heb ik niets nodig, maar ik kan me daar makkelijk 2 dagen vermaken!
 
Yessss ik ben er ook bij. In principe. ;)Driemaal is scheepsrecht, lijkt mij, voor Vivarium 2020.........

Ik zag op FB dat ook Cory / Aquarium Co-op wil proberen te komen. Zou leuk zijn als die wat aandacht aan het evenement gaven op Youtube.

Zelf heb ik niet direct iets nodig, maar ik kijk lekker rond en zal ongetwijfeld met van alles thuiskomen. :p
 
Dat zou wel.tof zijn als hij er ook zal zijn
 
Als je geen geld of pinpas meeneemt dan valt dat mee denk ik.
Waarschijnlijk mijzelf verkopen :DD. Ow en waarschijnlijk dat mijn man de sleutels in het slot laat zitten. Wel super om er naar toe te gaan, gaat toch stiekem op de kalender
 
Ja eindelijk weer!
Zowel ik als mijn kinderen hebben er zin in. :DD
Wat ik hoop aan te treffen... misschien wat garnaaltjes? En misschien wat guppies? Of iets anders leuks. :giggle:
En verder natuurlijk lekker snuffelen, kijken, ideeën opdoen en misschien wel dingen kopen waarvan ik dacht dat ik die absoluut niet nodig had! :LOL:
Dit jaar waarschijnlijk op zaterdag van de partij, ivm F1 op zondag.
 
Eerlijk is eerlijk, ben er nooit eerder geweest maar vraag mij af of het leuk is met jonge kinderen er naar toe te gaan? Zijn beide 5 jaar, gek op dieren maar een aandacht van drie keer niks voor dingen :ROFLMAO:
 
Ik had 1x onze dochter mee van toen ook 5 denk ik en dat is niks want die hebben geen geduld en rustig ergens kijken is niks. ook worden ze vaak snel moe van al dat sjokken dus ik doe zoiets nooit weer. Opzich is het erg gezellig daar maar ik ben er al 4x geweest en veelal is het ieder jaar hetzelfde .
Elk jaar heengaan zou ik dan zelf ook niet doen.
 
Ik had 1x onze dochter mee van toen ook 5 denk ik en dat is niks want die hebben geen geduld en rustig ergens kijken is niks. ook worden ze vaak snel moe van al dat sjokken dus ik doe zoiets nooit weer. Opzich is het erg gezellig daar maar ik ben er al 4x geweest en veelal is het ieder jaar hetzelfde .
Elk jaar heengaan zou ik dan zelf ook niet doen.
Dank je wel hiervoor. Twijfel er ook heel erg aan om de kinderen mee te nemen als ik zou gaan. De ene is echt kijk beestjes oeeeehhhh mooi en de andere tsja, aandacht welke aandacht. Zou er ook echt naar toe gaan om te kijken en ideetjes op te doen, dus wat jij ook al aangeeft, rustig even kijken is een dingetje.
 
Dank je wel hiervoor. Twijfel er ook heel erg aan om de kinderen mee te nemen als ik zou gaan. De ene is echt kijk beestjes oeeeehhhh mooi en de andere tsja, aandacht welke aandacht. Zou er ook echt naar toe gaan om te kijken en ideetjes op te doen, dus wat jij ook al aangeeft, rustig even kijken is een dingetje.
Vaak hebben ze wel een kinderhoek maar ja daar willen ze of niet heen of ze vinden er weer niks aan en willen met papa mee. Daar kunnen ze wat kleuren enzo maar ja dat gaat ook vaak vervelen.
 
Ik kom dat weekend terug van vakantie, dus denk niet dat ik er behoefte aan heb. Liever met de benen omhoog uitrusten voor de volgende werkweek.

Maar wie weet.
 
Ik zit sinds 2018 niet meer bij de stand maar ik denk dat de standleden van de voorgaande jaren dit wel gaan oppakken.
Het is redelijk gauw al, meestal begonnen jullie dacht Ton vooral met zoeken naar leden. Helaas is Ton er niet meer. Dus is er iemand anders die de touw trekt of staat AF er niet meer bij?
 
De stand is weer aangemeld om op de beurs te staan hoor en ik vermoed dat veel vrijwilligers van het laatste jaar er weer bij zullen zijn maar goed zoals ik al zei is dat nu een zaak van de standleden. Ton deed het inderdaad in 2018 en 2019 en ik de jaren daarvoor (in samenspraak met het team natuurlijk) en ik denk dat het wel goedkomt hoor.
 
ticket gekocht. Ben benieuwd met wat ik thuis ga komen:br:
Nou, je hebt genoeg keuze op de beurs met wat je zou willen aanschaffen. Omdat ik er elk jaar zelf ook sta met mijn kraam, heb ik in de regel pas gelegenheid om de beursvloer te verkennen voordat de deuren opengaan voor het publiek. In 't algemeen, heb ik daarna namelijk weinig gelegenheid om dat te gaan doen. Voordeel is wel dat ik voortijds nog wat dingen kan regelen met andere standhouders.
 
Nou, je hebt genoeg keuze op de beurs met wat je zou willen aanschaffen. Omdat ik er elk jaar zelf ook sta met mijn kraam, heb ik in de regel pas gelegenheid om de beursvloer te verkennen voordat de deuren opengaan voor het publiek. In 't algemeen, heb ik daarna namelijk weinig gelegenheid om dat te gaan doen. Voordeel is wel dat ik voortijds nog wat dingen kan regelen met andere standhouders.
Hmm...als jij er staat, Stan moet ik misschien toch na de vakantie maar even komen... of houdt je een aantal X. Signum voor mij achter de hand? :deal:
 
Zag wat op Facebook voorbij komen mbt Vivarium. Interview met Marco. Over Vivarium en over zijn mooie Palludarium/aquarium wand. hier het filmpje zoals op Youtube staat:
 
Als het met het OV goed bereikbaar is overweeg ik het dit jaar... straks eens opzoeken hoe ik van het station op locatie kom.
 
Er rijden geen bussen daarnaartoe dit jaar had vivarium al op fakebook gezegd
Vandaar dus ook dat de OV planner bleef mokken over het 'eindadres' :mad:.
Dan maar eens gaan uitzoeken hoe ver het van het station af ligt. Ik reis al lang genoeg en moet hier ook 25 minuten lopen. De totale reistijd moet niet te gek worden.
 
Vandaar dus ook dat de OV planner bleef mokken over het 'eindadres' :mad:.
Dan maar eens gaan uitzoeken hoe ver het van het station af ligt. Ik reis al lang genoeg en moet hier ook 25 minuten lopen. De totale reistijd moet niet te gek worden.
Pak je een ov fiets op station.
 
Als je geen geld of pinpas meeneemt dan valt dat mee denk ik.
Dat denk ik niet. Zonder geld en/of pinpas hoef je er namelijk ook al niet heen te reizen aangezien je aankomst al afgebroken wordt bij de parkeerplaats... ;)
Hoe dan ook, ik zal niet gaan. We, mijn lief en ik, zagen het al een aantal keren.
 
Vandaar dus ook dat de OV planner bleef mokken over het 'eindadres' :mad:.
Dan maar eens gaan uitzoeken hoe ver het van het station af ligt. Ik reis al lang genoeg en moet hier ook 25 minuten lopen. De totale reistijd moet niet te gek worden.
Wij hebben vorig jaar vanaf Station Rosmalen een NS taxi genomen naar de camping, dat duurde 7 minuten ofzo. Ik gok dat naar autotron iets minder duurt. Ik weet alleen even niet meer hoe het zit met kosten, wij hebben het toen met z'n 5en de kosten verdeeld en dan is het zeker wel te doen.
 
Ik ben zaterdag van de partij, word mijn eerste keer. Mega zin in, niks nodig, en eigenlijk ook geen plek meer in de bak.........
 

Terug
Bovenaan