voedingscapsules


Ik kocht ze bij Backplay en heb er nog 50 dacht ik maar ja als die op zijn....................................:S
 
ik maak zulke dingen graag zelf van hout ben ook geen handige harrie helaas maar verzin me wel vaak handige plannen helaas moet ik het wel 3 4 keer maken voor ze goed zijn.

voor deel is wel dat je er op deze manier in een keer 100 stuks zou kunnen vullen
 
maar als tuin kabouter gaat maken en een mooie prijs heeft koop ik ze misschien ook bij hem
 
Dat jullie je zo druk kunnen maken een paar van die zetpillen!:sorry:

Die 1 of 2 keer per jaar dat je ze in je bak moet stoppen. Dat maakt het verschil in prijs nou ook niet uit.

‘T is geen halfje bruinbrood wat je dagelijks moet kopen.
 
Wat is je prijs dan?
Pm me maar voor een bestelling ;)

Dat jullie je zo druk kunnen maken een paar van die zetpillen!:sorry:

Die 1 of 2 keer per jaar dat je ze in je bak moet stoppen. Dat maakt het verschil in prijs nou ook niet uit.

‘T is geen halfje bruinbrood wat je dagelijks moet kopen.
Nee klopt, maar als het goedkoper kan waarom niet...
 
Pm me maar voor een bestelling ;)


Nee klopt, maar als het goedkoper kan waarom niet...

Ik ben een zeeuw he! Dus als iemand weet wat zûûnig is, dan ben ik het wel.

Maar ik ben het allemaal wel wat meer relatief gaan zien. Of ik koop een doosje JBL 7+13 of een doosje Dennerle powetabs.
Daar doe je 4-5 jaar mee. Samen ongeveer 20 euro, dus 4 a 5 euro per jaar.

Of je koop dus 1 KG osmocote en dan nog ergens veggie caps. Dan moet je dat allemaal nog in elkaar steken. Je hebt voor de rest van je leven capsules.
Dus om er nog enig profijt uit te halen, breng je ze aan de man voor een "zacht" prijsje.

En dat voor 5 euro per jaar? Regent het 1 dag meer in de zomer, heb je die 5 euro ook verdiend.
 
Ik ben een zeeuw he! Dus als iemand weet wat zûûnig is, dan ben ik het wel.


Ja vertel mij wat zeg. Je draaide de puntzak van de friet binnenstebuiten tijdens de beurs:D;):sorry:. Ik was er overigens wel blij mee want nu kon ik je overgebleven mayo er makkelijk aflikken. Ja, Grunnegers zijn ook zuinig hoor:D:D
 
Bij mij iets meer dan €5 per jaar :p
Maargoed, me “oude” bodembemesting was niet meer te krijgen.
Dit was iets wat er veel op leek, en waarvan ik weet dat er goede resultaten worden geboekt.

Helaas enkel in grote zak te krijgen dus ja voor een “zacht” prijsje door verkopen is een optie voor mij om de investering te drukken.

Maar ik heb ook nog een tuin en kamerplanten die ook iets nodig hebben om mooi te groeien.

Dus op komt het wel, en het is voor mij persoonlijk niet om zo goedkoop mogelijk me aquarium te houden, maar wel zo mooi mogelijk.
 
D85A853C-41EC-4AD3-83AB-4EC1868A042A.jpeg
Lekker vullen :p
 

Terug
Bovenaan