Ik heet geen Harrie dus ik zou voor iets kant en klaar gaan
Ik ook niet dus ik zou dar geen eens aan gaan beginnen😉. ik koop ze liever gelet op de prijs van de capsules.
Ik heet geen Harrie dus ik zou voor iets kant en klaar gaan
waar koop jij ze dan?Ik ook niet dus ik zou dar geen eens aan gaan beginnen😉. ik koop ze liever gelet op de prijs van de capsules.
Wel pittig dure capsules daar zo gauw als ik zag..
Prijs moet wel lukkenmaar als tuin kabouter gaat maken en een mooie prijs heeft koop ik ze misschien ook bij hem
Prijs moet wel lukken
Ha haAls we nou allemaal wachten met kopen dan krijgen we op den duur misschien wel geld toe als we ze bij je aanschaffen😀😉
Jah dat word dan minstens 1 week duren voordat jij het hebt, invoerrechten zijn voor jouw rekening hè 😛Helemaal goed ja😀😀
Kunnen we al bestellen dan?Jah dat word dan minstens 1 week duren voordat jij het hebt, invoerrechten zijn voor jouw rekening hè 😛
Hoop dat ik morgen of overmorgen de capsules krijg.Kunnen we al bestellen dan?
Pm me maar voor een bestelling 😉Wat is je prijs dan?
Nee klopt, maar als het goedkoper kan waarom niet...Dat jullie je zo druk kunnen maken een paar van die zetpillen!
Die 1 of 2 keer per jaar dat je ze in je bak moet stoppen. Dat maakt het verschil in prijs nou ook niet uit.
‘T is geen halfje bruinbrood wat je dagelijks moet kopen.
Dat jullie je zo druk kunnen maken een paar van die zetpillen
Pm me maar voor een bestelling 😉
Nee klopt, maar als het goedkoper kan waarom niet...
Ik ben een zeeuw he! Dus als iemand weet wat zûûnig is, dan ben ik het wel.
Geen idee, maar om het nou productie te noemen..
Nee met een pincet stuk voor stuk.Je moet eigenlijk een heel klein trechtertje hebben om ze erin te laten vallen.
Nee met een pincet stuk voor stuk.
Ik wil wel handwerk hebben he 😀
Met een vergrootglas omdat ik het anders niet zie xDNee met een pincet stuk voor stuk.
Ik wil wel handwerk hebben he 😀
Ook nog op kleur gesorteerd?Vergeet niet te vermelden dat alle balletjes dezelfde afmeting moeten hebben😀😀
Dat zeker niet.We willen niet al te kieskeurig zijn hoor😀😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.