Voer inkopen van uit de fabriek?


A

antonRR

Guest
Hallo allemaal,


Ik heb een vraagje: Ik wil graag een grote hoeveelheid cichliden voer kopen van een niet A-merk product.
Het gaat om een hoeveelheid van 15-25 liter (2.50-4.20 Kilo).
Mijn vraag is nu kan ik dit kopen direct uit een fabriek?
Hiermee wil ik de kosten bedrukken.

Heeft iemand hier ervaring mee en weet je eventueel ook waar ik dit voer dan kan bestellen?

Alvast bedankt!


Groetjes,

Anton.
 
Die hoeveelheid lijkt me te klein .
Is trouwens wel licht voer voor die liters .
 
Je kan natuurlijk altijd een mail sturen om de mogelijkheden te bespreken. Maar als ik de prijzen lees dan is die 3 euro ook al niet duur voor afname bij 10 liter toch??
Wellicht krijg je bij grotere afname het nog goedkoper.
 
Je zou het ook zelf kunnen brouwen ,he.
Groenvoer eters.
Ik geef ze ook mosselen.

Heb jij deze Anton?




Hallo iedereen,


Ik heb een aquarium van 140 cm lang, 60 cm breed, 58 cm hoog.
Ik ben nieuw in malawi cichliden en ik vroeg mij af of de volgende soorten bij elkaar kunnen:
- Cynotilapia afro jalo reef: 3 vrouw, 1 man
- Pseudotropheus saulosi: 3 vrouw, 1 man
- Labidochromis caeruleus Yellow: 3 vrouw, 1 man
- Synodontis Lucipinnis: 5+ stuks
- Placidochromis phenochilus mdoka white lips: 2 vrouw, 1 man
- Metriaclima estherae: 3 vrouw, 1 man
 
@jessicapilon: De prijzen zijn inderdaad niet al te duur. Ik bestel zelf ook altijd bij Vivani.nl prima service. Zelf wil ik weten of ik goedkoper voer kan inkopen eventueel in het buitenland.

@Bertus: Ik ben sinds 1-2 maande overgestapt naar Mbuna bak.
- Pseudotropheus Saulosi
- Cynotilapia afro jalo reef
- estherae
- Meervallen Malawi

- De White lips zijn verplaatst naar mijn collega's ze aquarium.
 
Aha, ik begrijp het ja. Op die vraag kan ik je niet zo een antwoord geven tot mn spijt.
Wellicht en ander wel.
 
Ik voer mijn Mbuna 2x per dag in de ochtend en de avond:

Maandag: Och: Novamalawi Avo: NovaRift
Dinsdag: Och: 36% spirulina Avo: Mbuna flakes