Ziet er mooi uit zeg.
Dank je! Ben ook erg blij met de adviezen die ik destijds kreeg. Blijkt toch maar weer dat een aquasoil totaal anders werkt dan een zandbodem.
Ziet er mooi uit zeg.
Late reactie, maar even weinig met de bak bezig geweest update komt zo! Visbezetti is vrij divers. Maar voornamelijk guppies, zwaarddragers, kardinalen, otocinclus, pantsermeervallen, gouramis, siamese algeneters, een vuurstaart en nog wat verschillende zalmen.Fantastische plaatjes, ik ben stikjaloers.
Maar wat is je visbezetting precies?
Nee, heel veel sites geven verkeerde info. De lampen zijn ook 2 x 52 watt. Zie ook;Klopt het dat er maar 2x19W inzit dan want ik heb in de Fusion van 120cm al 2x52W hangen:
https://www.aquastorexl.nl/aquatlan...gmCXzGxB_CxYWRSE2lQAgaqt61kceVABoCq7kQAvD_BwE
En zo is dat!Als het lekker draait zou ik ook niets veranderen en dan gewoon lekker genieten.
Als je nog geen controller hebt zou ik voor de Ori gaan. Deze kan net iets meer dan een Luminus. Ikzelf heb een Luminus, maar in mijn geval vindt ik het de meerprijs niet waard om over te stappen naar Ori. Sowieso heb ik voor 2 lampen wel 2 maal een Ori nodig. Een Luminus kan 2 lampen alleen aansturen. Het grootste minpunt van de Luminus vind ik nog steeds het feit dat zonsopgang en ondergang max 90 minuten kan duren. Terwijl een goede app dat allemaal best anders zou kunnen doen. Ook werkt sinds de laatste update de Android app compleet niet meer. Gelukkig op ios nog wel. Overigens ben ik nog steeds blij met de lampen ondanks dat je maar 2 kleurkanalen hebt.Ik heb ook een vraagje
Mooie bak hoor fantastisch
De staardaard easy led lampen(2x) van de volga350 wat doet daar de luminus controller op of is dan de ori controller beter. Of helemaal geen controller
https://aquaforum.nl/threads/help-luminus-app-werkt-niet-meer.184586/#post-2551198Ook werkt sinds de laatste update de Android app compleet niet meer. Gelukkig op ios nog wel
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.