M
mkatoen
Guest
Wie o wie kan mij helpen? Ik dacht mijn Superfish Home 8 redelijk garnalen proof gemaakt te hebben. Bleek toch niet helemaal het geval. Zie twee dagen terug ineens een garnaal zwemmen in het achtercompartiment. Hij/zij laat zich alleen bijna niet zien. Ik heb al een garnalen netje aangeschaft. Verder heb ik er propjes filterwatten ingedaan in de hoop dat ik het er vervolgens met een pincet uit kon pakken. Heb zelfs een paar keer proberen af te hevelen, in de hoop het garnaaltje mee te nemen op die manier. Denk dat de garnaal onderin zit bij het verwarmingselement en dat er gegeten wordt van het filter. Heb 'm vandaag nog gezien.
Je ziet achterin aan de linker kant het filter. In het midden onderin zit het pompje en rechts het verwarmingselement.
Ik heb overigens een nog een extra filterlaagje aangebracht. Nu komt er geen garnaal meer doorheen (uitstroom zit links onderin het bakje).
Je ziet achterin aan de linker kant het filter. In het midden onderin zit het pompje en rechts het verwarmingselement.
Ik heb overigens een nog een extra filterlaagje aangebracht. Nu komt er geen garnaal meer doorheen (uitstroom zit links onderin het bakje).
Laatst bewerkt door een moderator: