Vuurgarnalen gaan ineens massaal dood


Ja vraag 10 mensen een mening en 9 mensen halen hun wijsheid van google en 1% uit eigen ervaring (ik behoor tot die 1% en kweek al 10 jaar garnalen)
Ik bedoel het ook niet boos hoor! Ik volg het alleen niet meer. Hoe het nu het best gedaan moet worden.
 
Hoho, stop even Nicolientje. Ik val je absoluut niet aan en ben blij met elk advies. Ik ben beginner en weet het zelf niet. Vandaar dat ik google en ook raad vraag aan mensen met meer ervaring
Ja het was geen persoonlijke aanval naar jouw ofzo maar meer een algemene ervaring die ik heb met fora en facebook, mensen lezen iets op google passen het toe en na 1x succes plaatsen ze het als een eigen waarheid en daardoor ontstaat er een gigantische berg aan websites over garnalen houden (ook in andere dierenhobby's zie je dat fenomeen) en google weet niet wat waar is of niet maar kijkt puur naar het aantal hits wat een website heeft, maar zegt dus niks of dat de waarheid is wat die website beweerd
 
Heb je misschien een paar foto s van je gezonde garnalen en ook als ze net dood zijn? Misschien dat daar wat uit te halen is namelijk.
 
Nog geen gelegenheid gehad om goede foto’s te maken John want vanmorgen heb ik er maar 1 dood uitgehaald en die was al langer dood. Daar was niets meer uit af te lijden
 
Komt wel Frank en ik ken het gevoel van moedeloosheid wat dit teweeg kan brengen want ik heb ook al weleens mn hersenen gekraakt met uitval .
Elke dag denk je weer zijn er dode garnalen en dat is geen prettig gevoel.
 

Terug
Bovenaan