Wat is er nieuw

waar haal je pasgeboren sluierstaart visjes die nog moeten groeien

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Gast14
  • Startdatum Startdatum
jordi terpstra zei:
ik ben naar de dieen wilkel gegaan pets en co in dokkem daar woon ik en in leeuwarden naar pets pleas ofzo want daa zit ik op school op het nordwin cllige en alle 2 ierenwinkels zijnden dat ze gwn zich aan de bak aan passen en de organen groeien niet door en ik heb het aan onze school gevraagt omdat groene school zit want ik hou van dieren en planten en die zijnden ook dat e zick aanpassen maar in de kom mocht niet
Door deze antwoorden geven de winkliers aan dat ze er niets van af weten.
 
Ze passen zich aan de ruimte die ze hebben aan, maar dit is hartstikke slecht voor ze en moet je dus voorkomen.

Ik heb ook op zo'n school gezeten en net als de meeste mensen weten ze vaak bar weinig van (goud)vissen.
 
jordi terpstra zei:
sorry ik heb hum net verschoont en ben nu bij me vader en me aquarium staat bij me moeder
maar hoe verminder ik dat


O,vandaar de 2 huizen.
Narigheid.
 
ik wil niet eigenwijs zijn ik zeg tog ik wet niet wie ik moet geloofen ik snap hetniet ik bdl hun hebben er tog meer verstant van ??
 
jup vandaar
 
oke jones ik snap het
 
op school hebben we ook sluier staarten
 
jap ouders zijn net gescheiden zwaar kut maar jha
 
Je kan je berichten heel gemakkelijk aanpassen waardoor je niet iets hoeft te vertellen in 3 berichten. 😉
 
ik heb dislexie en ik typte heel snel xd dan gaat het altijd fout
 
sorry botia zal ik doen
 
zoek me op twitter _!JORDI!_
 
ik ga zelf een aquarium maaken later een groote
die kan bij me moeder op zolder staan daar heb ik chil plekje heeuy tv bak enzo kan mooi een aquarim van 2 a 1,50 m staan 🙂
 
dus dit word spaaren
!!
 
20 ja
 
allebij 20 cm
 
En die zitten in zo'n klein bakje?
 
uuhm 80 cm lang
 
Slechte school man! Vind ik dan tenminste 😉 Je zal eens moeten proberen om je berichten samen te voegen. Die korte zinnetjes om de 5 minuten schiet ook niet op. Word het erg onoverzichtelijk van.
 
onze schol is niet slecht :O we gaan geld op haalen vor het klaazen huis in lwd en dan moet ik hard loopen bleg
 
je wiltniet weeten hoeveel diere wij op school hebben
 
ow dankje ik dacht al huh ik dacht at julie bedoelde eerst alles bedenken en dan typen
 
Nee hoor 😉 Het is helemaal niet erg als je nog wat aanvullende info te binnen schiet. Maar voeg dit dan wel samen 😉
 
jordi terpstra zei:
je wiltniet weeten hoeveel diere wij op school hebben
Die blijkbaar erg slecht verzorgd worden. Sluiers in een 80 cm. bak houden kan niet en leerlingen vertellen dat vissen zonder problemen 'naar de bak groeien' slaat helemaal nergens op.
 
nou de dieren bij ons op scheel zijn goed verzorgt en zien er netjes uit ik kan er wel us een foto van maaken als ze niet weg zijn maar dan weeten ze niks over slierstaarten ik heb sin op zoon groote bak te hebben die komt dan bij me op zolder
daar eb ik chil plek n nogn iet mar moet nog klussen komt tv bank mini koelkast tafen tapijt en aquarium maar die moet ik zelf gaan betalen helaas moet ik wachten op me verjaardag
 
ik heb een vraag : hoe groot word een zwarte telescoopoog sluierstaart ? volgensmij blijfie wel wat kleiner
 
Mijn grootste sluier is een telescoopoog van ruim 22 cm. dus nee.
 
ooh
tekescoopoog is me lievelings sluier
 
mcc95 zei:
Slechte school man! Vind ik dan tenminste 😉 Je zal eens moeten proberen om je berichten samen te voegen. Die korte zinnetjes om de 5 minuten schiet ook niet op. Word het erg onoverzichtelijk van.

Zitten er ook een aantal tussen die ik niet snap. Maar goed, wat ik begrijp is dat er op een zolder een kamertje voor jordi komt met een koelkast en een aquarium? En daar moeten sluierstaarten in? Dan hoop ik dat die zolder het gewicht aan kan.

Zoiets: http://link.marktplaats.nl/730608352 is wel een mooie oplossing voor meedere sluierstaarten.
 
idd zolder is niet te kod en doe verwarming in het aquarium
 
jordi terpstra zei:
idd zolder is niet te kod en doe verwarming in het aquarium

Wat is er gebeurd met het begrip ''koudwater vissen'' ???
Het gaat erom of de vloer het gewicht kan houden niet of het te koud is.

Edit: Als je iets meer tijd besteed aan het typen krijg je mooie teksten zonder spelfouten, met hoofdletters en met punten 😉
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan