waar haal je pasgeboren sluierstaart visjes die nog moeten groeien


Dit is geen whatsapp, praat gewoon met meerdere zinnen en gebruik leestekens en maak je woorden af.
Als iets in je opkomt om te schrijven wacht je gewoon even tot je meerdere ''gedachtes'' samen kan voegen tot een goed lopend stukje.
 
oke , dat klinkt goed ,zal ik doen , hoe gaat het met je . ik heb zin dat me aquarium komt . , zo goed ?
 
hebben maan visen ook grote ruimtes nodig veel liters
'
 
Je hebt de vraag 8 minuten geleden geplaatst. Een beetje geduld mag wel.
 
srry maar ik ben opschool dus heb haast snapst
 
jordi terpstra zei:
hebben maan visen ook grote ruimtes nodig veel liters
'

klik

50 liter per maanvis. maanvissen leven in groepen minimaal 5 stuks. En ze moeten een bak hebben van minstens 120 breed en 60 hoog. :)
 
Ik ben thuis en heb alle tijd van de wereld dus wacht nog een uurtje met een antwoord, of iemand anders moet willen antwoorden. We werken hier niet op commando :rolleyes:
 
haha oke
 
dankje funkycora
 
hou oud word een maan vis
 
Als je ze slecht verzorgt niet lang :p Bij een goede verzorging is 12 jaar niet onmogelijk.
 
weetje ik wist niet vroeger niet eens dat visen zou oud worden
 
Whahahahaaaa.....heerlijk dat enthousiasme ......echt een kind van de moderne tijd.......... ik wil informatie, en ik wil het NU !!!!! Wat nou 8 minuten wachten...... :D
 
Sommige vissen zoals de karper kunnen wel 40 jaar en ouder worden. De oudst bekende karper zelfs 69.
 
Jordi, in het subforum over maanvissen vind je heel veel nuttige info.

oh jee, nu heb ik dit bericht niet samengevoegd met het vorige bericht.
 
idd goldie
 
Ik wil iedereen verzoeken om dit topic serieus te nemen.
Graag dus posts plaatsen die meerwaarde voor het topic hebben, anders kunnen we net zo goed er een slotje op doen.
Ik reken op jullie medewerking.
 
Zo Jordi nu even serieus. Je bent volgens mij nogal impulsief en hebt meteen een heel groot aquarium op het oog . :smitten: Maar er zijn toch even een paar dingen die je goed moet overwegen samen met je moeder.
Zo een groot aquarium wordt heeeeel zwaar als hij gevuld is met water, stenen, grind enz.
Kan de vloer van de zolder dat dragen? (Denk aan oude huizen)
Heb je op zolder beschikking over water , niet dat je met elk emmertje een verdieping lager moet. :oops:
Je zult elke week een derde moeten verversen begrijp ik hier van kenners. Zal zo 60 liter zijn denk ik.
Heb je daar na een paar weken ook nog zin in? :stom:
De kosten van stroom voor pomp en eventueel het branden van lampen, kan oplopen met zo een grote bak.
Ik zou zeggen...........Ga even lekker met je moeder aan tafel zitten :koffie: om te overleggen wat de mogelijkheden zijn! :thumbs:
 
Zeker een goed plan om eerst eens goed na te denken wat je nu precies wil en om met degene met wie je in een huis woont te overleggen.
Zeker als je zo'n grote bak wil.

Misschien moet ik ook eens heel veel reactie's in mijn topics plaatsen dan worden ze in ieder geval wel gelezen en krijg je lekker veel reactie's... :juggle:....het werkt wel zo... :rolleyes:

Dit topic zit binnen enkele dagen aan tig reactie's van alle kanten en ineens......ja hoor wordt het topic bij het koudwater gedeelte gedumd :S

Hoezo prullenbak gedeelte.
Een babbeltopic mocht bij ons niet meer maar dit topic kan prima bij ons gedeelte terecht.

.........sorry ik draaf door... :p
 
Ik nodig je echt van harte uit te komen kletsen in het GMT topic Jordi.
 
nog bedankt mcc95 :)
 
Beste leden,
Ondanks een eerder verzoek om ontopic en serieus te blijven heeft Team Beheer het topic toch moeten opschonen.

Wij verzoeken jullie dan ook voor de allerlaatste keer om ontopic te blijven en een ieder, en zijn of haar berichten, te respecteren.
Er is inmiddels ook al meer dan genoeg gezegd over de schrijfwijze in dit topic.

Wanneer er weer geen gehoor aan dit verzoek wordt gegeven dan zijn wij genoodzaakt andere stappen te ondernemen.

Wij vertrouwen op jullie medewerking.
 
wat is het verschil tussen ee moor sluier en en een teleckoopoog sluier ?
 
ooow
bedankt
 
JEEEEEEJ, je hebt een bericht gewijzigd!!!! :D :p
 
Maar je hebt wel zwarte telescopen en mooren.
Een moor is wat slanker en langgerekter en demekin is wat kleiner en breeder
Maar verder lijken ze veel
 
De aanduiding 'Moor' zegt alleen wat over de kleur. Vroeger stond het vooral synoniem voor 'Afrikaan' dus dan snap je gelijk waar de connectie met zwart vandaan komt.
 

Terug
Bovenaan