Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
waar haal je pasgeboren sluierstaart visjes die nog moeten groeien
Je zit vooral tegen je eigen te kletsen. Als ik jou was zou ik even je adres uit je profiel halen. Jullie hebben een picktafel in de voortuin staan en veel grind dat is zo te zien met google earth dus niet handig. 😉
hoooi mensen ik heb een vraag het water in mijn aquarium wort heel snel wit ( zeg maar ) hoe kan ik er voor zorgen dat het mindersnel gaat en waar komt het door
Denk dat het beter is om ervoor te zorgen dat je een aquarium van 300l. hebt en een paar sluiers weg doet. Of alle sluiers wegdoen en beestjes in je huidige bak zetten die er wel in kunnen.
ik ben naar de dieen wilkel gegaan pets en co in dokkem daar woon ik en in leeuwarden naar pets pleas ofzo want daa zit ik op school op het nordwin cllige en alle 2 ierenwinkels zijnden dat ze gwn zich aan de bak aan passen en de organen groeien niet door en ik heb het aan onze school gevraagt omdat groene school zit want ik hou van dieren en planten en die zijnden ook dat e zick aanpassen maar in de kom mocht niet