Wat is er nieuw

Waar kopen jullie nog goedkoop je vissen voer?

Tuurlijk moet Sera dat weten. maar ik ga het niet meer van hun kopen. ik hoop altijd dat anderen dat ook doen. van mij mogen zulke bedrijven metten failliet gaan. geef ik ook niks om!
Kijk het is jouw keus om niet meer van dat merk te kopen als je het niet eens bent met zaken maar ja is het niet kort door de bocht om dan te zeggen ze mogen van mij failliet gaan?

Ff meegelezen maar oeps, gaat er fel aan toe zeg.
Ik bestelde jaren terug mn diepvriesvoer en ander spul voor mn maanvissen en andere bijvissen bij iemand uit Amsterdam, die bezorgde het door Nederland op zaterdag, niks te duur en verzendkosten amper. Nadat hij bij mij was ging hij meestal door naar Emmen om daar een voorraad bij Jos te brengen. Andere zaterdagen deed hij Zuidelijk Nederland.

Maar ja, als je nu uit eten gaat koop je ook een goed stuk vlees, en kijk je meestal ook niet op van ren paar € meer, Je zal nog maar rook verslaafd zijn en niet dicht bij de grens wonen……. Dan ga je voor de rookwaren aan t werk zo’n beetje

Ff meegelezen maar oeps, gaat er fel aan toe zeg.

Tsja als je als dierenbeul gaat klagen over de prijs van voer krijg je dat. 😕

Je zal nog maar rook verslaafd zijn en niet dicht bij de grens wonen……. Dan ga je voor de rookwaren aan t werk zo’n beetje

Ach het kan uit om vanuit den helder naar duitsland te rijden voor 2 pakjes shag.
Maak er een dagje van met een schnitzel als lunch en het is nog best leuk.

Beste allen,

Ik kocht altijd visvoer van Sera bij bitiba. was altijd lekker goedkoop. maar nu wilde ik weer bestellen en zag dat de prijzen verdubbelt waren. ik kocht altijd tabletten . de prijs was 8 euro voor bv 160 gram. en nu voor hetzelfde potje 15 euro.
Het lijkt erop dat je Viformo gebruikte voor je vissies. Bij bitiba 14,50 EUR voor 160 gram (90 EUR/KG).

Even in Duitsland bestellen (https://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/1323899_-viformo-nature-2000ml-1-4kg-sera.html) een emmertje van 1,4 kg en je betaalt maar 30 a 35 EUR/KG).

Geef me maar een kratje bier voor de tip 🍺

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan