wat is de makkelijkste manier om een aquarium de trap af te krijgen?


het aquarium gaat voorlopig leeg blijven, mijn vissen gaan morgen verhuizen, en ik ga van mijn 130x50x50 weer wat moois maken. mijn oog is voorlopig gevallen op een hillstream, maar ik moet nog even kijken hoe ik dat het beste doe. waarschijnlijk met een pvc manifold, ik weet alleen niet hoeveel liter per uur ik nodig heb aan pompsnelheid
 
Ik zet hem deze keer op zijn zijkant in mijn hobbykamer, ik zit wel nog te denken om een kleiner aquarium op minn bureau te zetten.

Zou dat werken als ik de houten schragen vervang met metalen schragen die per schraag 200 kg aan kunnen? Zat te denken aan een 60 liter aquarium.
 
Ik zet hem deze keer op zijn zijkant in mijn hobbykamer, ik zit wel nog te denken om een kleiner aquarium op minn bureau te zetten.

Zou dat werken als ik de houten schragen vervang met metalen schragen die per schraag 200 kg aan kunnen? Zat te denken aan een 60 liter aquarium.
Vanwaar de obsessie met schragen?
 
Gemakzucht, de schragen vervangen is makkelijker en kost me minder tijd dan er poten onder schroeven.
 
Eenvoudigste manier is gewoon van de trap afduwen . Daarna heb je wel een 3D puzzel maar houd een mens van straat .
 

Terug
Bovenaan