Wat is dit beestje dat vast zit in een spoeigaatje?

TS
I

Infragno

Member
Lid geworden
19 jul 2020
Leeftijd
34
Super bedankt. Hij heeft zichzelf eigenlijk buitenspel gezet door in dat gaatje te gaat zitten. Ik zie er niet meer. Ik vond nog wel iets anders op een blaadje.

Bijlagen

TS
I

Infragno

Member
Lid geworden
19 jul 2020
Leeftijd
34
Zou dat van een slak kunnen zijn? En kunnen die zich solo voortplanten?

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 feb 2011
Leeftijd
54
Nee meer zoals Ton al aangeeft van een Libelle of waterjuffer. Die komen soms met planten mee of belanden door omstandigheden in je bak.

Edit: Oeps had je foto gemist maar ja dat zijn slakkeneitjes inderdaad.

TS
I

Infragno

Member
Lid geworden
19 jul 2020
Leeftijd
34
Bedankt voor de reactie. Ik heb de eitjes verwijderd, want het zijn er circa 300.

TonHageraats

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
30 aug 2011
Leeftijd
66
Website
andijkernieuws.net
Bedankt voor de reactie. Ik heb de eitjes verwijderd, want het zijn er circa 300.
Blijft voor mij een standaard regel, alles wat niet in de bak hoort of wat ik wil gelijk eruithalen en dan kijken wat het was.

Nicolientje-W

Well-known member
Lid geworden
30 jan 2018
Blijft voor mij een standaard regel, alles wat niet in de bak hoort of wat ik wil gelijk eruithalen en dan kijken wat het was.
Precies mijn gedacht: eerst eruit halen en dan vragen stellen

TS
I

Infragno

Member
Lid geworden
19 jul 2020
Leeftijd
34
Hahaha. Ja, toen ik zag heb ik het eruit gehaald. Ik kreeg alleen geen antwoord, maar ik ben blij dat het met een beetje hulp gelukt is. Dat ding in dat spoeigaatje vond ik een echte "nope".

Zijn er mensen die graag slakjes willen hebben? Ik heb de eitjes in een kweekpot gedaan om te kijken hoe ze uitkomen.

Nicolientje-W

Well-known member
Lid geworden
30 jan 2018
Kogelvisliefhebbers zijn er vaak wel blij mee met de slakjes maar dan moeten ze wel groot genoeg zijn die slakjes

Nicolientje-W

Well-known member
Lid geworden
30 jan 2018
Vraag jij aan die "larve" dan wie ben jij:S:sorry::sorry:
Ik praat tegen mijn vissen, tegen de dieren die ik tegen kom op mijn postronde en ze praten allemaal terug, misschien lukt dat dan ook wel met een jufferlarf :ROFLMAO:

Private conversations
Help Users
    Bovenaan