Spinazie met gehakt en natuurlijk aardappels.
Hier ga ik even over nadenken want ik ga nu twijfelen of ik aardappels met spinazie of spinazie met aardappels ga etenRoerbakmie met soep en soep met roerbakmie. Elk afzonderlijk... 😀
Nou soms wel maar dit keer alleen met gehakt.Doe met plakjes gekookt ei erbij op de spinazie🤗
Ben benieuwt wat je met Pasen aan ei gaat eten😉VerspreidBekijk bijlage 373662eitjes
Dat is hier niet anders Albert en Gwen heeft koken op school maar zal ook thuis niets uit zichzelf gaan bereiden hoor.hij zal niet het initiatief nemen om te koken.
Zomaar een vraag Jaap maar ik lees dagelijks bijna vla toe maar varieer je nog met de vla of heb je altijd dezelfde smaak. Ik vindt bijvoorbeeld slagroomvla wel erg lekker.Roerbak witlof met kerrie aardappelen en braadworst
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
YUM! Zalig <3slagroomvla
Ja ik heb nooit getwijfeld aan mijn verfijnde smaak😉YUM! Zalig <3
Vla liefhebber van vanillevla tot stoofpeertjes of rum-rozijn of appel-kaneel of bitterkoekjes of karamel.Zomaar een vraag Jaap maar ik lees dagelijks bijna vla toe maar varieer je nog met de vla of heb je altijd dezelfde smaak. Ik vindt bijvoorbeeld slagroomvla wel erg lekker.
Dan heb je vanaf nu de bijnaam Jaap Vla😉Vla liefhebber van vanillevla tot stoofpeertjes of rum-rozijn of appel-kaneel of bitterkoekjes of karamel.
kortom alle soorten gaan er hier wel in 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.