Nou ik wil best een hamburger voor dr kopen maar die moet je dan wel afhalen hier aan huisKoop maar voor der😁 ik heb zelf gebrek aan donateurs😂
Verse of bevroren muizen mag je zo van fkuiper meenemen hiernaartoe.
Dat zou prachtige beelden geven
Wat ga ik dan krijgen van je zeggen nog 2katers en een poes, ze lusten uiteraard niet allemaal hetzelfde, ik wel ik lust alles.Nou ik wil best een hamburger voor dr kopen maar die moet je dan wel afhalen hier aan huis
Wat ga ik dan krijgen van je zeggen nog 2katers en een poes, ze lusten uiteraard niet allemaal hetzelfde, ik wel ik lust alles.
Dus sla maar voor 5 van ons in
Hier gaan we vanmiddag dus mee aan de slag.Morgen gaan we maar tafelgrillen met gebakken aardappeltjes, sla, appelmoes en veel saus.
Nou ik weet niet wat er loos is Jaap maar er gaat iets mis daar. Elke dag lees ik vla toe maar nu................Restant Nasi met gevulde paprika
Appel toe
Smakelijk eten Allemaal
och is weer een wat anders John een appel of een salade als toetje en om alleen voor een pak vla naar de winkel te gaan 🤔Nou ik weet niet wat er loos is Jaap maar er gaat iets mis daar. Elke dag lees ik vla toe maar nu................
Ik hoop niet dat ze aanvoerproblemen hebben bij je supermarkt😱😱
Verandering van spijs doet eten zeggen ze volgens mij ook Jaap.och is weer een wat anders John een appel of een salade als toetje en om alleen voor een pak vla naar de winkel te gaan 🤔
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.