Met de warmte lekker makkelijk friet en morgen laten we de shoarmaboer langskomen.
Misschien komen we elkaar nog tegen daar🤣Goed idee, hier wordt het vandaag ook een bakkie lekkers van de sjinees😋
Ik heb het moeten doen met een bakje witte rijst bij mijn gerecht. Ze hadden namelijk net iemand gehad die de hele voorraad bami en satésaus had opgekocht en mee terug had genomen op een fietsje naar Grunn.🤣De sjinees was overigens errug lekker, was een goed ideeMisschien komen we elkaar nog tegen daar🤣
Hoe oud was die chinees eigenlijk dan?De sjinees was overigens errug lekker, was een goed idee
Ik heb het de garnalen niet gevraagd, maar ik denk iig oud genoeg om lekker opgepeuzeld te wordenHoe oud was die chinees eigenlijk dan?
De volgende keer zal ik niet alle bami meenemen want dat smaakte hier wel goed vandaag😉Vandaag een lekker bakje niet-zelfgemaakte zelfgemaakte nasi met een eierpannenkoekje😋
Ik hoop wel dat je het eerst hebt bereid zoals staat aangegeven op de verpakking😉Hier was het een verspakket groentesoep met wat brood
Moet dat?!?!Ik hoop wel dat je het eerst hebt bereid zoals staat aangegeven op de verpakking😉
Ik weet het niet want ik geef dat spul aan het konijn en die klaagt nooit dus het zal wel niet een noodzaak zijnMoet dat?!?!
Gebakken wattes??Vandaag een improvisatiegrecht van gebakken joppels met vegameuk
Ja herkenbaar en ik eet ook vaak rond 3 uur al iets hoor. Ik ben niet zo van vaste tijden.Daar zit het ook in.❤
Toet ik zometeen mais met mozarela of nog een stuk supermarktlasagna uit de koekenpan.
Tis nog vroeg.
Dit heb je al eerder zo benoemd en ik adviseer je dan om een echt stukje vlees te nemen want het is ook meukvegameuk
Je hebt meuk en je hebt lekkere meukDit heb je al eerder zo benoemd en ik adviseer je dan om een echt stukje vlees te nemen want het is ook meuk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.