Hele natuur met je meegenomen.Hier pompoensoep met focacciaBekijk bijlage 375614
Echt ook zo,n verkrampt recepte pompoenfuckassias je mooi hoor.Hier pompoensoep met focacciaBekijk bijlage 375614
Ach je moet niet te kieskeurig zijn Marjan😉De broodjes waren helaas over hun beste tijd heen dus we doen het zonder.
Ach je moet niet te kieskeurig zijn Marjan😉
Dan kunnen we elkaar de hand geven want ik let ook nooit zo op de datum hoor maar ja stipjes is vaak een slecht teken😉Ik ben niet zo kieskeurig op houdbaarheidsdatum, maar als er blauw/groenige vlekjes op de broodjes zitten is het volgens mij wel een goed moment om afscheid te nemen 🙂
Ik haat spelletjes JW en prei haat ik nog meer😉Vandaag een improvisatieroerbakschotel (leuk woord voor galgje) met gerookte kipfilet en extra veel prei
Naaah, preibarbaar🙄Vandaag shoarma pizza.
Ik haat spelletjes JW en prei haat ik nog meer😉
Pizza met prei en shoarma want anders laat ik dit kabinet jullie krijgen weer 4 jaar met respijt om het te heruitvinden stelletje rakkers van ome willem.Naaah, preibarbaar🙄
Pizza daarentegen heb ik weer niks mee dus staan we quitte🤣
Boven iemand anders ze plaat of pofferpan, en zo mooi en leuk om te zien neem jij dan een shoarmapannenkoek🤗Nou het is hier nog erg warm dus dat worden geen activiteiten boven de kookplaat maar we gaan poffertjes eten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.