Wat schaft de pot bij jullie vandaag?


Nee natuurlijk niet ,dat is uiteraard een offermaaltijd voor de dommen die erbijhuizen of had jij in je zuivere gedachten dat ik ook een maanding was voor in dje groeiomstandigheid te wesen
 
Het servies met wat erop is staat alweer in de tuin.
Pangang en sate met witte rijst koop ik zo wel weer.
Voor de volgende keer sjamatsx
 
Welbekomend mij niets zo.
 
Was ik hels kitchen 17153343915811779233857.jpgnou een bigmakkie.
 
Hier gaan we lekker makkelijk doen met friet en morgen wordt het kipshoarma.
 
Moet 1715373332368249568843.jpg ik troostvoer vandaag weer bij de dierenarts geweest ik heb een dikke brok in me keel.
Vind ik fijn om te kunnen delen hier met jullie op dit forum.
We zijn 430ā‚¬ verder en niets wijzer, hij is er nog maar het leven sijpelt wel weg uit zo mooie hier thuis geboren katertje ,, ja inderdaad kon ik hem maar jajem schenken ,,
Maar smaakt u er was genoeg nieuw leven in de wachtkamer te zien/ontmoeten in2.5 u .
Cirkel mij life nou er teveel oorlog steeds nog er moet wiet op de barricades en geen knuppels en derrie over mijn grachten. SoitāœŒā™„ļøšŸ¤ŗšŸ¤¹ā€ā™‚ļøšŸ˜šŸŒšŸŒŽšŸŒdoemaar de vrede voor alles anders worde ze maar bewust dat nu alles verbonden is en passief verzet ben ik in voor.
171537385994123998139.jpg

Als de militaire eenheden door de canabis smoke moeten door manoeuvreren, dan moet ze zachter meppen met die stokken op onze jongeren, ik de beelden gezienšŸ˜“šŸ˜­šŸ˜¤šŸ˜”šŸ¤•ā¤
 
Straks kipshoarma en morgen bestellen we Lahmacun met shoarma en veel saus.
 
Verse eigengemaakte patat met snitsel
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
IMG_20240511_172329.jpg
 
Heerlijk dat kramperen Niels, ehhh kamperen bedoel ik:ROFLMAO::ROFLMAO:
Maar je hebt er lekker weer bij dus geniet er maar ff van.
 
Hier pompoensoep met focacciaBekijk bijlage 375614
Hele natuur met je meegenomen.
Bewonderenswaardig.
Laat het smaken voor je.
Met de wereld in vuur en vlam kun jij best wel een brandplekje in je plaatselijke park doen.
Als die nieuwe mensen dit ook gaan doen??.
Dan mag het van EUROPA.
 
Soit nou deze 17156035813421674929242.jpgkomkommerlintjes tomaat, aardappel van gister uit de kolen met sardines en in het blikje de olie met mosterd zout peper en azijn tot dressing geroerd, lekker makkelijk.
 
Hier ook makkelijk in de vorm van tosti s.
 
Airfryer aardappelen Naturel rauwe witlof met tomaat appel mengsel en jager gehakt schijf
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Lekkere hamburgers hier vanavond, van tartaar, met ei, cheddar cheese, saus van fritesaus met curry, uitjes, en veel augurken :)

De broodjes waren helaas over hun beste tijd heen dus we doen het zonder.

Na wat witte druiven.

PXL_20240513_161234142.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ach je moet niet te kieskeurig zijn Marjan;)

Ik ben niet zo kieskeurig op houdbaarheidsdatum, maar als er blauw/groenige vlekjes op de broodjes zitten is het volgens mij wel een goed moment om afscheid te nemen :)
 
Ik ben niet zo kieskeurig op houdbaarheidsdatum, maar als er blauw/groenige vlekjes op de broodjes zitten is het volgens mij wel een goed moment om afscheid te nemen :)
Dan kunnen we elkaar de hand geven want ik let ook nooit zo op de datum hoor maar ja stipjes is vaak een slecht teken;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Drup
Hier was het kip madras obv een verspakket
 
Hier staat/stond er voor vandaag en morgen nietzelfgemaakte zelfgemaakte nasi met garnaaltjes op het menušŸ˜‹
 
Met de warmte die vandaag weer aanwezig iets makkelijks in de vorm van een kant en klaar maaltijd denk ik.
 
Wat dacht je van supermarkt lasagna met yogurt en mooi fruit van nu.
Lang leve de studentensteden, tosti met tonijn en kaas is ook leuk daar kun je currysaus op kwijt.
 
Vandaag een improvisatieroerbakschotel (leuk woord voor galgje) met gerookte kipfilet en extra veel prei:chef:
 
Shoarmavlees is de future voor gerookte spekreepjes.
Snert met ras el hanout, we leven niet meer tot 100 met ,,rookextrakt,, blijkt het te wezen. Lamsvlees vind ik toch al heerlijk.
 
Naaah, preibarbaar:rolleyes:
Pizza daarentegen heb ik weer niks mee dus staan we quitte:ROFLMAO:
Pizza met prei en shoarma want anders laat ik dit kabinet jullie krijgen weer 4 jaar met respijt om het te heruitvinden stelletje rakkers van ome willem.
Geitenbrijers papapapapa carrillion
 
Ik was alleen vanavond dus het was een snelle noodles met wokgroenten en runderreepjes
 
Nou het is hier nog erg warm dus dat worden geen activiteiten boven de kookplaat maar we gaan poffertjes eten.
 
Lekkere portie rijst met kip en nasi groeten gemaakt
Vla toe
IMG_20240519_172606.jpg
Smakelijk eten Allemaal
 

Terug
Bovenaan