Ik eet het bij heel veel eten hoor en dat is er altijd lekker bij. Laatst hun nieuwe Vlaamse ook gekocht maar dat is niet lekker en zurig.
Die meuk is zeker goedkoop bij je super want ik lees dat steeds. Ik zou een lekkere bal gehakt nemen😉en vegameuk
Ik vind vegameuk lekkerder dan een gehaktbal, die lust ik niet🤣Die meuk is zeker goedkoop bij je super want ik lees dat steeds. Ik zou een lekkere bal gehakt nemen😉
Gelukkig geen meuk dit keer JW😉HIer wordt het improvisatieroerbak met gerookte kip
Idd, vandaag geen meuk. Morgen weerGelukkig geen meuk dit keer JW😉
Hier aardappelschijfjes met nog nader te bepalen groenten en (speciaal voor John) lekkere vegameuk
Ik ben zo aardig dat je ze allemaal mag hebben
Die bonen zullen iig helpen om je eigen warmte te ventileren Kijk alleen wel uit dat je geen gat in de ozonlaag boven Grunn schiet. Hier wordt het vandaag groenteburgers met aardappelpartjesNou de bruine bonen waren in de bonus dus ik heb nog staan en dat betekend vanmiddag weer bruine bonen. Ik heb nog gehakt over omdat JW ze niet wilde en dat komt goed uit met de warmte😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.