Wat schaft de pot bij jullie vandaag?

Ik eet het bij heel veel eten hoor en dat is er altijd lekker bij. Laatst hun nieuwe Vlaamse ook gekocht maar dat is niet lekker en zurig.
 
17183759056111852638285.jpg

Zo lekker.
 
Hier eten we bami met sate van onze Chinese vrienden om de hoek. O ja en chinese tomatensoep erbij.
 
Tja als je al bami eet onder het voetbal dan krijg je weer trek dus ik mik een beetje friet in de oven.
 
Nou lekker makkelijk friet en voor de liefhebbers macaroni op het menu.
 
Hier wordt het niet-zelgemaakte zelfgemaakte nasi met een eierpannenkoekje en misschien nog iets extra's:DD
 
Aangezien het verversen van de 250 langer duurde dan verwacht
Dan maar nood voedsel
IMG_20240619_175037.jpg
Smakelijk eten Allemaal
 
Vandaag aardappels en spinazie met gehakt.
 
Hier wordt het zeer waarschijnlijk improvisatieroerbak met verse groenten en vegameuk:DD:chef:
 
Vanmiddag bij de Mac geweest en rond 6 uur nog een tomatensoep bij de Chinees afgehaald en gereserveerd voor morgen want dan gaan we daar dus uit eten.
Toen ze dat door kregen zag ik ze al staan te trillen want ja ze weten dat ik een zeikerd ben:DD:DD
 
na de gezonde hap gister bij de Chinees is het tijd voor een frietje.
 
Lasagne op het menu vandaag
IMG_20240623_173356.jpg
Ijs toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Vandaag bruine bonen met een flinke bal gehakt, appelmoes en een klodder mayo.
 
Hier aardappelschijfjes met nog nader te bepalen groenten en (speciaal voor John) lekkere vegameuk:chef:
 
Nou de bruine bonen waren in de bonus dus ik heb nog staan en dat betekend vanmiddag weer bruine bonen. Ik heb nog gehakt over omdat JW ze niet wilde en dat komt goed uit met de warmte;)
 
Nou de bruine bonen waren in de bonus dus ik heb nog staan en dat betekend vanmiddag weer bruine bonen. Ik heb nog gehakt over omdat JW ze niet wilde en dat komt goed uit met de warmte;)
Die bonen zullen iig helpen om je eigen warmte te ventileren:DD Kijk alleen wel uit dat je geen gat in de ozonlaag boven Grunn schiet. Hier wordt het vandaag groenteburgers met aardappelpartjes:chef:
 
Terug
Bovenaan