Patat?Gister geen macaroni gehad maar vanmorgen om 7 uur stond ik de pan macaroni al klaar te maken dus je kan wel raden wat we dit weekend eten😉
Ik vond jouw idee zo goed dat ik vandaag lekker aan de patat zitJij mag door voor de:
Ik had op zn minst dan een uitnodiging van je verwacht dus de macaroni die over is geef ik nu wel aan SkyIk vond jouw idee zo goed dat ik vandaag lekker aan de patat zit
Lekker poverEen halve banaan op brood en kliekjes.
Dat valt wel mee denk ik want ik doe ook regelmatig een halve banaan op brood en ja kliekjes dat kan heel veel zijn hoor😉Lekker pover
Haha. Eigenlijk zeg ik maar wat. Ik ben anders gaan eten dan zoals vroeger nog bij mijn ouders. Echt Hollandse kost wat vaak inhield aardappelen, jus, groenten en vlees. Toen ik mijn vrouw leerde kennen was dat veelal nog zo. Wel kwam daar bv Chinees halen bij. Tot dan had ik nog nooit Chinees gegeten. Mijn vrouw ( van toen ) stond open voor andere dingen en ik ging daar in mee. Ik zelf ging Nasi maken omdat ik dat wel leuk vond. Nu heb ik minder trek gekregen en doe dingen zo makkelijk mogelijk. Wel maak ik regelmatig pannenkoeken. Daar doe ik mijn vrouw ( van nu ) een plezier mee. Soms ook tosti `s.Dat valt wel mee denk ik want ik doe ook regelmatig een halve banaan op brood en ja kliekjes dat kan heel veel zijn hoor😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.