Nou ik had gezegd Bassie op de tv doe je al gek genoeg maar dit is meer voor de winter 😉Je gelooft het niet maar manlief had zo’n trek in zuurkoolstpot!!! En ja, what Bassie wants, Bassie gets.🤣🤣🤣
Man lief heeft gelijk staat hier ook regelmatig op tafel zomer en winter 👍Je gelooft het niet maar manlief had zo’n trek in zuurkoolstpot!!! En ja, what Bassie wants, Bassie gets.🤣🤣🤣
Het maakt mij ook niet uit hoor, smaakte prima en heb ik vandaag een makkie. Heb nog een portie voor vandaag.Man lief heeft gelijk staat hier ook regelmatig op tafel zomer en winter 👍
En zeker de komkommersalade die mijn schoonvader maakt👌 Dan gaan er ook heel wat komkommers doorheen! Eet ik meer van dan van simpel gekookte groenten.Komkommers kunnen zo mooi smaken🤗❤
Morgen als ik van de lfs kom is hier ook markt en dan neem ik weer een bucket kibbeling mee. Heb je met 2 man meer dan genoeg aan en hou je nog van over.Marktdag vandaag, dus bij de viskraam kibbeling gehaald en daar wat salade bij gemaakt.
Precies, dan hebben de hondjes en de kat ook nog wat.😊Morgen als ik van de lfs kom is hier ook markt en dan neem ik weer een bucket kibbeling mee. Heb je met 2 man meer dan genoeg aan en hou je nog van over.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.