Wat is er nieuw

Wat schaft de pot bij jullie vandaag?

Na al het werk aan het aquarium vandaag wordt het een tosti hoor!🙂
 
Hier gaan we voor 2 dagen een pan macaroni maken.
 
17221676566031957438212.jpg zomers pannetje
 
Het restant macaroni en vanavond een beefburger op brood.
 
Krieltjes en boontjes uit eigen moestuin met wat salade en een kogelbiefstukje.
 
Ik ben een daggie extra in Vaassen en als klap op de vuurpijl staat er voor vandaag weer draadjesvlees op het menu:smitten:
 
Lekker makkelijk vandaag. Een grote omelet van eigen kipjes met geroosterde groente erop.
 
Hier maken we een pokebowl
 
Oeps vergeten vlees uit de vriezer te halen
Dan dit maar IMG_20240729_172342.jpg en airfryer aardappelen Naturel en komkommer
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
17222772870501404799011.jpg beetje van alles.
 

Bijlagen

  • 1722277584125243727055.jpg
    1722277584125243727055.jpg
    721.6 KB · Weergaven: 22
Tja met dit weer ga ik niet in de keuken staan dus een zak friet heb ik laten aanrukken.
 
Spitskool met ui en keri en rijst
En een wiener schnitzel
Ijs toe
IMG_20240730_172144.jpg
Smakelijk eten Allemaal
 
Je gelooft het niet maar manlief had zo’n trek in zuurkoolstpot!!! En ja, what Bassie wants, Bassie gets.🤣🤣🤣
 
Je gelooft het niet maar manlief had zo’n trek in zuurkoolstpot!!! En ja, what Bassie wants, Bassie gets.🤣🤣🤣
Nou ik had gezegd Bassie op de tv doe je al gek genoeg maar dit is meer voor de winter :DD 😉
 
Nou vandaag heb ik nog friet over en verder gebakken krieltjes met salade dus dat is voldoende.
 

Frituur met wokgroente met sausen.
 
Quiche met salade,

Gisteren een broodje vegokipschnitzel met dezelfde salade
 
Vanavond word het biefstuk met witbrood en komkommersalade.
 
Komkommers kunnen zo mooi smaken🤗❤
 
Komkommers kunnen zo mooi smaken🤗❤
En zeker de komkommersalade die mijn schoonvader maakt👌 Dan gaan er ook heel wat komkommers doorheen! Eet ik meer van dan van simpel gekookte groenten.
 
Marktdag vandaag, dus bij de viskraam kibbeling gehaald en daar wat salade bij gemaakt.
 
Marktdag vandaag, dus bij de viskraam kibbeling gehaald en daar wat salade bij gemaakt.
Morgen als ik van de lfs kom is hier ook markt en dan neem ik weer een bucket kibbeling mee. Heb je met 2 man meer dan genoeg aan en hou je nog van over.
 
Morgen als ik van de lfs kom is hier ook markt en dan neem ik weer een bucket kibbeling mee. Heb je met 2 man meer dan genoeg aan en hou je nog van over.
Precies, dan hebben de hondjes en de kat ook nog wat.😊
 
Kliekjes pizza met courgette gehakt mais sla en kaas
 
Vandaag volledig zelfvoorzienend. Tomaten, komkommers, puntpaprika en aardappeltjes, alles zelf geteeld en eitjes erbij van eigen kipjes.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan