Staan die sterretjes voor het merk van de oven? 😆 😆 😆***oven aan stond.
Staan die sterretjes voor het merk van de oven? 😆 😆 😆***oven aan stond.
Die staan voor waar jij wil dat ze voor staan😂Staan die sterretjes voor het merk van de oven? 😆 😆 😆
Dat ligt als een blok ijs op de maag denk ikKoud water uit de koelkast met ijsklontjes in de thermosfles.
Nee hoor. Net nog gekeken... Ligt in de diepvries (niet bij Appie).Dat ligt als een blok ijs op de maag denk ik
Tja wij willen dat morgen doen maar ja waar zijn we het nog niet overeens dus ik heb maar Mc Donald als idee aangedragen 😉Nog geen idee wat het wordt. Spontane actie om maar gezellig uit eten te gaan straks.
Eens zien of er wat lekkers op het menu staat waar we gereserveerd hebben.
Saai…. Bedenk eens wat originelers. Altijd maar die Gouden Bogen.Tja wij willen dat morgen doen maar ja waar zijn we het nog niet overeens dus ik heb maar Mc Donald als idee aangedragen 😉
Ach smaken verschillen en ik heb liever een Big Mac dan een dure stake waarbij ik wordt omgeven door allemaal koude kak die zonodig duur moeten doen. Jes wilde naar Jantje Steakhouse hier aan de Rijksweg die je wellicht kent maar ja de helft lust ik niet . Ik eet liever 2x bij de Chinees of de Mac dan een duur restaurant.Saai…. Bedenk eens wat originelers. Altijd maar die Gouden Bogen.
Die zijn bij AH in de bonus dus die hebben we vandaag ook maar gekochtOf onbeperkt spareribs
Nou dit was geen sjiek sterrententje, maar een gewoon bruin cafe in Hardenberg met goede, normale, gerechten.Ach smaken verschillen en ik heb liever een Big Mac dan een dure stake waarbij ik wordt omgeven door allemaal koude kak die zonodig duur moeten doen. Jes wilde naar Jantje Steakhouse hier aan de Rijksweg die je wellicht kent maar ja de helft lust ik niet . Ik eet liever 2x bij de Chinees of de Mac dan een duur restaurant.
Haha, ik wist niet dat je al was wezen eten en doelde ook niet zozeer op jouw etentje maar vaak zijn het de duurdere restaurants en daar heb ik niks mee. In een bruin cafe kun je prima eten en dat is denk ik vergelijkbaar met Jantje hier tegenover wat vroeger cafe Westerhof was. Dat soort zaken zijn gezelliger dan de dure restaurants maar goed daar is iedereen vrij in 😉Nou dit was geen sjiek sterrententje, maar een gewoon bruin cafe in Hardenberg met goede, normale, gerechten.
En geen kouwe kak gezien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.