Wat is er nieuw

Wat schaft de pot bij jullie vandaag?

LasagnešŸ˜‹
National Lasagna Day GIF by Shaking Food GIFs

Spinazie met aardappels en cordon blue en natuurlijk ijs.

Wij gaan lekker wat bestellen vandaag. Vanaf morgen weer terug naar "normaal" met vers eten koken!

Wij gaan lekker wat bestellen vandaag. Vanaf morgen weer terug naar "normaal" met vers eten koken!
Met dat warme weer trekt het ook niet om in de keuken te staan Lissa en gelukkig is er buiten de deur nog genoeg lekkers te krijgen.

Mijn eetlust is met dit warme weer ook minder, vanavond gebakken aardappeltjes en roerbakgroenten en een Mona pudding als toetje.

Vandaag friet met sate en salade voor de liefhebbers.

Aardappels, broccoli en kipfilet. Terug naar normaal šŸ˜Ž

Voor nu romige kippensoep met brood en vanmiddag friet met sate, dan is dat ook weer op.

Wij konden aanschuiven bij mijn zusje. Het werd aardappeltjes, kip, boontjes en sla

Goedemiddag
Slagroomijs. Kreeg net de boodschappen thuisbezorgd en er zaten vier dozen slagroomijs bij. Dadelijk maar eens kijken of ik of zij de fout maakten.

Iets met buikpijn en gaat wel op :DD

Goedemiddag
Slagroomijs. Kreeg net de boodschappen thuisbezorgd en er zaten vier dozen slagroomijs bij. Dadelijk maar eens kijken of ik of zij de fout maakten.

Iets met buikpijn en gaat wel op :DD
Je mag er wel 3 hier brengen hoor ;))

Kabeljauw en gebakken aardappeltjes. Geen groenten gekocht dit keer, ik kon niks vinden met kortingssticker. Ook geen toetje. Het kan niet altijd feest zijn.

Volgens mij ben je aan het kramperen Niels :DD

Hier hebben we tomatensoep met brood gehad.

Voor mij geen keuken met dit weer dus dan maar friet met sate en slagroomijs.

Puree met stoofperen en hachee en later slagroomijs.

Ik moet nog boodschappen doen, gisteren had ik mosselen met gebakken aardappeltjes en champignons, en verse stukjes ananas šŸ als toetje. Ja ik weet het, een rare combinatie, maar zoals ik al vaker geschreven heb maak ik er een beetje een sport van om afgeprijsde artikelen te kopen en dan krijg je soms deze rare combinaties šŸ˜‚. Ik ben benieuwd wat ik vandaag zie liggen met kortingssticker.

Vandaag was het aardappels, broccoli en kipfilet

We gaan voor de spinazie vandaag met cordon blue.

Kippensoep met brood en een bakje druiven voor de liefhebbers.

Vandaag spinazie met cordonblue en dan vanavond een lekker frietje met sate.

Vandaag kapsalon en morgen waarschijnlijk ook.

Straks een broodje pulled pork, en vanavond kant en klare Bami vd supermarkt, wel aangevuld met extra kruiden voor wat meer smaak.

Nou niks mis met de kant en klare bami Albert en ik heb die soms ook en dan die met sate ajam erbij.

Wat schaft de pot bij jullie vandaag?​

Dat ga ik nog bezien... Vandaag hebben we de Tropical Night downtown. En zie ik straks wel waar ik mijn derriere ga zetelen om wat te gaan eten. De lokale horeca viert vandaag weer hoogtij...

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan