Wat is er nieuw

Wat schaft de pot bij jullie vandaag?

Vandaag friet en gister was het puree met stoofpeertjes en hachee.

Varkenslapje, gebakken krieltjes en bulgur (zat een kortingssticker op, ik dacht dat ga ik eens proberen, ach, ik ben er nog niet ziek van geworden).

Wat de titel al zegt. Wat schaft de pot bij jullie vandaag? Wellicht inspireren we elkaar, wees niet verlegen en plaats een foto! (Als je jezelf daarvoor genoeg kon inhouden)
Wij hadden vandaag gebakken aardappelen, sperziebonen en een heerlijk, dik stuk entrecote😍
Even weer de openingspost van TS weer naar voren halen. Ik mag denk ik wel zeggen dat het een erg leuk topic is beste @Thdo .:thumbs:

Varkenslapje, gebakken krieltjes en bulgur (zat een kortingssticker op, ik dacht dat ga ik eens proberen, ach, ik ben er nog niet ziek van geworden).
Ik hoop dat je de nacht ook goed bent doorgekomen ;)) . Niks mis mee hoor als er een stikker opzit en zoiets neem ik ook vaak wel mee.

Ik hoop dat je de nacht ook goed bent doorgekomen ;)) . Niks mis mee hoor als er een stikker opzit en zoiets neem ik ook vaak wel mee.
Bulgur had ik wel eens zien liggen, maar nog niet vaak meegenomen. Ik vond het een beetje flauw van smaak. Ik eet ook dingen die over datum zijn, maar de winkel mag dat niet meer verkopen. Soms koop ik teveel in één keer en dan ligt het nog een dag of twee, drie in mijn koelkast.

Ach ja ik kijk ook niet op 2 dagen ofzo hoor. Zonde om weg te gooien toch. Om te voorkomen dat mn friet bederft ga ik dat maar eten vandaag met een portie sate.

Met TGT producten toch oppassen maar mee eens, veel is ook na de datum nog goed.

Wat is TGT dan? Betekend dat tenminste goed tot? Ik heb dat nog nooit zien staan namelijk.
Ik ken THT=tenminste houdbaar tot en UHT= uiterlijk houbaar tot.

Kapsalon!
image.jpg

Bami met kip, kant klare magnetronmaaltijd. En een bak kwark als toetje. Als voorgerecht een paar choco pindakoeken.

Bami met kip, kant klare magnetronmaaltijd. En een bak kwark als toetje. Als voorgerecht een paar choco pindakoeken.
O niks mis mee en ik heb vaak van AH bami met sate ajam en dat smaakt prima Stijn.

Vandaag gaan we voor friet met een kroket denk ik.

Als ik weer een fatsoenlijke keuken heb dan ga ik wel weer meer koken. Tijdens de koudere maanden lekker stamppot (knolselderij met gebakken spekjes en oude kaas 😋 vind ik erg lekker)

Als ik weer een fatsoenlijke keuken heb dan ga ik wel weer meer koken. Tijdens de koudere maanden lekker stamppot (knolselderij met gebakken spekjes en oude kaas 😋 vind ik erg lekker)
Al eens aan een slowcooker of juist een multi cooker met hoge drukpan functie overwogen?
De laatste is ideaal voor stamppotten. Alles erin, aan zetten en weglopen totdat je de druk eraf kan halen. Smullen maar.

Hier spinazie met cordonblue en aardappels.

Kippenpoot en ovengroente

Nee, dan raak ik aan de dunne. Daarom vanmiddag al een reep chocola en een zakje zure bommen snoep naar binnen gewerkt.

Straks pizza's, 1 met peer/geitenkaas/walnoot/honing en 1 kiekjes, ik denk iets met paprika courgette ei en avocado :chef:
Smakelijk allen!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan