Nou warm weer dus spareribs tijd en friet met sate. En over dar groenvoer heb ik het maar niet.
Even weer de openingspost van TS weer naar voren halen. Ik mag denk ik wel zeggen dat het een erg leuk topic is beste @Thdo .Wat de titel al zegt. Wat schaft de pot bij jullie vandaag? Wellicht inspireren we elkaar, wees niet verlegen en plaats een foto! (Als je jezelf daarvoor genoeg kon inhouden)
Wij hadden vandaag gebakken aardappelen, sperziebonen en een heerlijk, dik stuk entrecote😍
Ik hoop dat je de nacht ook goed bent doorgekomenVarkenslapje, gebakken krieltjes en bulgur (zat een kortingssticker op, ik dacht dat ga ik eens proberen, ach, ik ben er nog niet ziek van geworden).
Je moet ook niet die sticker opeten. 😉😀Varkenslapje, gebakken krieltjes en bulgur (zat een kortingssticker op, ik dacht dat ga ik eens proberen, ach, ik ben er nog niet ziek van geworden).
Bulgur had ik wel eens zien liggen, maar nog niet vaak meegenomen. Ik vond het een beetje flauw van smaak. Ik eet ook dingen die over datum zijn, maar de winkel mag dat niet meer verkopen. Soms koop ik teveel in één keer en dan ligt het nog een dag of twee, drie in mijn koelkast.Ik hoop dat je de nacht ook goed bent doorgekomen. Niks mis mee hoor als er een stikker opzit en zoiets neem ik ook vaak wel mee.
https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/houdbaarheidsdatums-tht-tgt.aspxWat is TGT dan? Betekend dat tenminste goed tot? Ik heb dat nog nooit zien staan namelijk.
Ik ken THT=tenminste houdbaar tot en UHT= uiterlijk houbaar tot.
O niks mis mee en ik heb vaak van AH bami met sate ajam en dat smaakt prima Stijn.Bami met kip, kant klare magnetronmaaltijd. En een bak kwark als toetje. Als voorgerecht een paar choco pindakoeken.
(knolselderij met gebakken spekjes en oude kaas 😋 vind ik erg lekker)
Al eens aan een slowcooker of juist een multi cooker met hoge drukpan functie overwogen?Als ik weer een fatsoenlijke keuken heb dan ga ik wel weer meer koken. Tijdens de koudere maanden lekker stamppot (knolselderij met gebakken spekjes en oude kaas 😋 vind ik erg lekker)
Niet te gezond doen StijnKippenpoot en ovengroente
Een goed voorafje hoort erbij👍Nee, dan raak ik aan de dunne. Daarom vanmiddag al een reep chocola en een zakje zure bommen snoep naar binnen gewerkt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.