Laten we vandaag gezond doen en aardappels eten, ik bedoel patat.
Nope, doek niet.....Laten we vandaag gezond doen en aardappels eten, ik bedoel patat.
Ik wist niet dat ze nu ook oranje vla verkopen tenzij het al een pak is van aprilGebakken aardappeltjes, poke bowl en 2 hamburgertjes. En oranje-vla als toetje. Dat heb je soms, als je afgeprijsde artikelen koopt krijg je de meest vreemde combinaties.
Hebben ze bij jou ook bamiballen met iets anders dan bami Joost?Bamiballen met bami en kipknotsen met kip
Jawel Sjon, ze hebben hier ook bamiballen met nasi en die zien eruit als een schijf. Sommige mensen noemen het ook wel een nasischijf i.p.v. bamibal, maar geen idee waarom....Hebben ze bij jou ook bamiballen met iets anders dan bami Joost?![]()
![]()
Ik ben blij dat je me niet hebt uitgenodigd om mee te komen eten en ik wacht wel weer tot je bamischijven en frikandellen gaat etenMedaillon van wolvenfilet (waarschijnlijk wolf Bram) met snijbiet en oesterzwam
Dat eten we hier alleen dinsdag t/m donderdag en za/zo/ma. Tussendoor een wat gezonds eten he en daarbij ook erg nuttig als het aantal wolven gedecimeerd wordt....ik wacht wel weer tot je bamischijven en frikandellen gaat eten![]()
![]()
Proficiat Papa Papa guinnessVandaag taart, want mijn vader is jarig 😆
Hoe oud is die geworden als ik vragen mag?Vandaag taart, want mijn vader is jarig 😆
Dat is denk ik dierenmishandeling en pas op dat je geen dierenbescherming bij de deur krijgtHier over een kleine 2 uurtjes kip in dwangbuis.
Had 'm eigenlijk willen spiezen door zijn/haar slokdarm en zo verder richting......😉Dat is denk ik dierenmishandeling en pas op dat je geen dierenbescherming bij de deur krijgt![]()
![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.