Wat is er nieuw

Wat schaft de pot bij jullie vandaag?

Laten we vandaag gezond doen en aardappels eten, ik bedoel patat.

Gebakken aardappeltjes, poke bowl en 2 hamburgertjes. En oranje-vla als toetje. Dat heb je soms, als je afgeprijsde artikelen koopt krijg je de meest vreemde combinaties.

Gebakken aardappeltjes, poke bowl en 2 hamburgertjes. En oranje-vla als toetje. Dat heb je soms, als je afgeprijsde artikelen koopt krijg je de meest vreemde combinaties.
Ik wist niet dat ze nu ook oranje vla verkopen tenzij het al een pak is van april;))

Spinazie, aardappels en cordon blue. En ja om 7 uur iets van een broodje knakworst.

Pastasalade, filetlapjes en misschien ook nog een bakje groenvoer.

Voor vandaag eens kijken naar een makkelijke kant en klaar maaltijd.

Wat kan het leven toch heerlijk zijn
20250831_180140.jpg

Spelt-pannenkoeken met spek en appel/kaneel en natuurlijk een beetje stroop

Bamiballen met bami en kipknotsen met kip. Bud biertje om het spoel weg te spoelen.

Hebben ze bij jou ook bamiballen met iets anders dan bami Joost? :DD ;))
Jawel Sjon, ze hebben hier ook bamiballen met nasi en die zien eruit als een schijf. Sommige mensen noemen het ook wel een nasischijf i.p.v. bamibal, maar geen idee waarom....

Rode bietjes met aardappels en gehakt.

Voor het weekend gaan we een pan macaroni maken met veel Smac.

Medaillon van wolvenfilet (waarschijnlijk wolf Bram) met snijbiet en oesterzwam

Medaillon van wolvenfilet (waarschijnlijk wolf Bram) met snijbiet en oesterzwam
Ik ben blij dat je me niet hebt uitgenodigd om mee te komen eten en ik wacht wel weer tot je bamischijven en frikandellen gaat eten :DD :DD

...ik wacht wel weer tot je bamischijven en frikandellen gaat eten :DD :DD
Dat eten we hier alleen dinsdag t/m donderdag en za/zo/ma. Tussendoor een wat gezonds eten he en daarbij ook erg nuttig als het aantal wolven gedecimeerd wordt.

Dat is denk ik dierenmishandeling en pas op dat je geen dierenbescherming bij de deur krijgt :DD ;))
Had 'm eigenlijk willen spiezen door zijn/haar slokdarm en zo verder richting......😉

Helaas bezit onze BBQ geen grill-spit en dan is opbinden en klep dicht het beste zodat deze niet meer gaat ontsnappen

1000023011.jpg

Laatst bewerkt:
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan