Wat is er nieuw

Wat schaft de pot bij jullie vandaag?

Vandaag komen er 2 frisbees met een scooter.
face frisbee GIF
 
Entrecote met spinazie. Twijfel over wel of niet patat/friet erbij🙄
 
Restant bami van maandag met gebakken ei en pindasaus en kroepoek
Vla toe.
Smakelijk eten Allemaal
 
Jappel met sperziebonen en een lekkere gehaktbal. Bakje yoghurt als toetje.
 
Erwten-snoep
16705028988911431832018.jpg
heel langzaam en zachtes garen.
 
Voordelig in de bonus Edwin😉

Hier net als gister aan de spinazie.
 
Controversieel de schoonmaakbrigade
16705039083191565111560.jpg
lookt dan jb

Ik heb geen domotica meer nodig het is de natuur die me afwas heeft overgenomen.
En Sommigen vinden tilapiasxxxxxxxxx😁had je al eens een kooi kabbeljauw gezien dat zijn echt zwemmende vleesfabrieken daar nog in noorwegen,.
Hier heet het zalm de populaire.
Vandaag dubbelspek met ook nog een potje doperwten erbij in de snert nadat de pan bijna leeg is.
 
Laten we wel proberen om ontopic te blijven en het te hebben over wat wij eten en niet onze huisdieren😉
 
Ik ga straks een pasta maken met een zelfgemaakte bechamelsaus, kipblokjes, groente en met uitgebakken spekjes.
 
Hier staat gestoofde prei met bistro aardappeltjes en braadworst op het menu, als de multi cooker mij goed gezind is vandaag.
 
Laten we wel proberen om ontopic te blijven en het te hebben over wat wij eten en niet onze huisdieren😉
Nou hoor voor een nieuwe pan snert heb ik iets met de beestjes gedeeld, daar vallen geen kant en klaar gedachtes onder, het is gewoon verwarmende soep, geen bonus bij nodig als we over eten praten maar wel goed klaargemaakt.
 
Vandaag gebakken aardappelen met rauwe witlof salade en snitsel
Vla toe
Smakelijk eten Allemaal
 
Ik heb een afspraak met een ambtenaar van de gemeente als diner. Misschien nadien een pizza vatten... denken we nog even over na.
 
Hier vandaag gebakken runderworstjes met broccoli en jus met uitjes. Was genoeg voor nu…
 
Stoofpeertjes met gekookte aardappelen en snitsel
Vla toe.
Smakelijk eten Allemaal.
 
Een blik snert, roggebrood met katenspek…
Geen zin om te koken. Smakelijk eten 🍽️
 
Gisteren restant bami en prei.
Vandaag porchetta met oven aardappelen en stoofpeertjes en verse appelmoes
Vla toe.
Smakelijk eten Allemaal
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan