Spaghetti Bolognese vandaag.
Oeh, jij bent echt erg! 😉O ja dan moet ik zo voor mezelf even patat meenemen natuurlijk
Brrrrr… Balkenbrij.. ik kom niet aanwaaien als je t niet erg vindt.Balkenbrij met een meegebakken appeltje. Boterhammetje erbij.
Nou Oma s Friet met sate smeekte prima hoor want ik heb al gegeten.Oeh, jij bent echt erg! 😉
Dan houd ik het voor jou bij bloedworst, ok?Brrrrr… Balkenbrij.. ik kom niet aanwaaien als je t niet erg vindt.
Nee, ook geen bloedworst…. Bakleverworst wil nog net,…Dan houd ik het voor jou bij bloedworst, ok?
Het wordt hier rijst met Tjap Tjoy kip. Maar alleen zonder Tjap of wat ook zou kunnen, zonder TJoy. Mijn Chinees is niet zo best. Dus het wordt rijst met kip en TJap of rijst met kp en TJoy
Dat kennen we hier dus niet.Bakleverworst
Ligt hier gewoon in de supermarkt.Lekker joh bloedworst, haast nergens meer verkrijgbaar
Ja ? hier nog nooit gezien bij de superDat kennen we hier dus niet.
Ligt hier gewoon in de supermarkt.
Dat kennen we hier dus niet.
Gewoon bij de slagers verkrijgbaar hier in de omgeving. Of bij boerderijwinkels (die het laten maken bij een slager)Ja ? hier nog nooit gezien bij de super
Bij Plus en de Jumbo niet gezien, wel bij Jan Linders. Maarja Jan Linders wordt een Appie. Best wel jammer, Jan Linders heeft erg goede huismerk worstenbroodjes en zult.Dat kennen we hier dus niet.
Bloedworst. 😁👍Ben ik aan het reageren, denk ik dat het over peertjes gaat... maar het ging dus over worst. LOL
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.