Wat is er nieuw

Wat schaft de pot bij jullie vandaag?

Hier is het wachten op sushi enz.
 
Roerbak witlof met ham en kaas
Gebakken aardappelen
Vla toe.
Smakelijk eten Allemaal
 
Stokbroodje met knoflook wat ik alleen hoef af te bakken en een boterham met een geklopt gebakken eitje.
 
Met de kerst voor de deur dacht ik laat ik vandaag ff lekker gezond doen met een bord friet met hachee.
 
Ovenschotel Bloemkool, gehakt en aardappelplakkies. Weer teveel van gegeten natuurlijk.
 
Uitgebakken spek reepjes, kleine spruitjes, champignons, gebakken mini krieltjes. En dat alles gebakken in de wok met een half blokje champignon-bouillon erbij…
 
Eigen gemaakt gevuld stokbrood met gehakt en groente mix en gerookt spek uit de oven
Vla toe.
Smakelijk eten Allemaal.
 
me best gedaan
16719019727041605957848.jpg
siracha garnalen, ei met peterselie en keihard gebakken spek, morgen weer wat anders.
Straks leverworst met augurkjes en nog speculaaskoekjes
 
Zalmmoot met kruiden, worteltjes en krieltjes. Heel eenvoudig vandaag.
 
Gourmetten en verder door de dag heen van alles en nog wat natuurlijk.
 
Foto spreekt voor zich
Bekijk bijlage 353778
En ja twee borden zo heb ik het idee dat moeders er toch nog een beetje bij is.
Mensen wat mis ik haar vooral om deze tijd😢😢
Smakelijk eten Allemaal
Tja dit zijn voor velen niet de makkelijkste dagen Jaap. Sterkte in deze dagen en probeer er toch ook van genieten want dat zou je moeder wel hebben gewild denk ik.
 
Tussen de middag broodjes paling.

Nu lekker ouderwets aan de gluhwein.

Straks toastjes met hollandse garnalen in whiskysaus en wat franse kazen.

Vanavond brood met erwtensoep. Heb nog paling over, dus dat wordt smullen.
 
Hier nog wat gourmetten en kiprollade uit de oven en dan yoghurt ijs na. Eigenlijk zit je voor je gaat eten al vol van alle hapjes tussendoor.
 
Broodje in mn uppie.
tussen de middag een gevulde Champignonsoepje gehad, ff snel gemaakt vanmorgen en wat meegenomen voor moeders.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan