Heb je die zelf gezaagd, geslepen en gepolijst??🤣Hier gaan we steengrillen
Nee deze speksteensoort is knoerthard (komt uit ik dacht noorwegen) en die is verdraaid lastig te bewerken, worden ook kachels van gemaakt, het speksteen wat men hier gebruikt voor beeldhouwen is juist veel te zacht (kun je met een nagel in krassen) voor doeleinden als steengrillen/kachelsHeb je die zelf gezaagd, geslepen en gepolijst??🤣
En wat was de verrassing Rinzo?Als mijn vrouwtje strakts roep "eten is klaar" zal het een verassing zijn voor me.
Puree, erwtjes en biefsteak , 9/10 omdat ik ze verdenk dat ze dat onderdeel van die impeller wist te liggen😉En wat was de verrassing Rinzo?
Heb je al friet gehad vanmorgen? Kom ik aan met mn broodje vruchtenhagel en een koppie thee. Met als toetje 50mg Metoprolol….😉Ik dacht laat ik het jaar gezond beginnen met friet en kipsate en hier staat ook nog hutspot op het programma.
Haha, nee dat staat voor vanavond op het menu hoor en als ontbijt hou ik het altijd bij brood met pate.Heb je al friet gehad vanmorgen? Kom ik aan met mn broodje vruchtenhagel en een koppie thee. Met als toetje 50mg Metoprolol….😉
Kan het ook anders dan? 😧 Ik doe het er altijd rauw doorheen. Niet te slap dat willen we niet hebben!Vanavond wordt het bij ons andijvie stamppot (andijvie absoluut rauw erdoorheen anders lust ik het niet) met stamppot kruiden.
En ook nog een (gemarineerd) gebakken speklapje. Lekker hoor!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.